آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی ویژه نابینایان برگزار می‌شود
کد خبر: 4102491
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی ویژه نابینایان برگزار می‌شود

آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی ویژه نابینایان و کم‌بینایان سراسر کشور از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روشندلان برگزار می‌شود.

نابینایان و کم‌بینایان حافظ قرآن

به گزارش ایکنا از اصفهان، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روشندلان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی ویژه نابینایان و کم‌بینایان حافظ قرآن سراسر کشور برگزار می‌کند.

این آزمون‌ها در رشته‌های حفظ یک، دو، سه، پنج، هفت، 10، 15، 20، 25 و 30 جزء همراه با مفاهیم برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان گواهی‌نامه معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت می‌کنند.

آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی ویژه نابینایان و کم‌بینایان سراسر کشور قرار است روز پنجشنبه، چهارم اسفندماه سال جاری در یک مرحله به‌صورت شفاهی برگزار شود.

داوطلبان تا پایان دی‌ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم به نشانی https://hefz.telavat.ir و انتخاب مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روشندلان، برای شرکت در این آزمون‌ها ثبت‌نام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در روزهای اداری، از ساعت 8 تا 13 با شماره 03134450130 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha