اعزام 500 مبلغ در ایام فاطمیه
کد خبر: 4109887
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان انجام شد

اعزام 500 مبلغ در ایام فاطمیه

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اعزام 500 مبلغ به‌صورت فردی و گروهی به نقاط مختلف کشور در ایام فاطمیه خبر داد.

هادی مشگدار رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی مشگدار، رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: در ایام فاطمیه، بیش از 500 مبلغ به‌صورت فردی و گروهی به نقاط مختلف کشور اعزام شده‌اند که نسبت به سال گذشته، دو برابر افزایش داشته است و با توجه به دوره‌های آموزشی برگزار شده، به تبیین ارزش‌های مبتنی بر فرهنگ فاطمی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه برای اولین بار، 18 گروه تبلیغی در ایام فاطمیه اعزام شده‌اند، گفت: علاوه بر اعزام‌های گروهی، اعزام به شکل فردی، عمومی و تخصصی در زمینه‌های قرآنی، مشاوره و خانواده، کودک و نوجوان، کلام و...، برنامه‌ریزی و انجام شده است.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با 9 دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین اتفاقات اخیر کشور، شعار اعزام در سال جاری، «بصیرت فاطمی و جهاد تبیین» خواهد بود و لازم است مبلغان در زمینه الگوسازی از شخصیت حضرت زهرا(س) به‌عنوان سیده زنان عالم توجه ویژه داشته باشند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود، امتداد تبلیغی را ضروری دانست و گفت: مبلغان و گروه‌های تبلیغی در کنار تبلیغ سنتی چهره به چهره، در قالب ایجاد گروه و کانال در فضای مجازی و با عضویت مخاطبان، در طول سال به ارائه محتوا و پاسخ به سؤالات معارف دینی خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha