پایان سفر کاروان قرآنی حاج قاسم + عکس
کد خبر: 4112447
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
از چهارمحال بختیاری تا آران و بیدگل

پایان سفر کاروان قرآنی حاج قاسم + عکس

کاروان قرآنی حاج قاسم روز گذشته به بروجن رسید و در مسجد جامع حاج کرامت این شهر اجرای محافل انس با قرآن داشت. در همین روز از ساعت ۱۸ کاروان به شهرکرد اعزام شده و در امامزادگان دو معصوم(ع) به اجرای محفل قرآنی پیرداخت و امروز با حضور در اصفهان و شهر آران و بیدگل و مشهد اردهال سفرش را به پایان می‌رساند.

به گزارش ایکنا، روز گذشته چهارشنبه ۱۴ دی‌ هم‌زمان با ایام سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی «کاروان قرآنی شهید سلیمانی» ساعت ۱۲ وارد بروجن شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

این کاروان قرآنی که متشکل از اساتید برجسته قرائت، احمد ابوالقاسمی، مهدی غلام‌نژاد و حمیدرضا احمدی‌وفا، غلامحسن جهانگیری و نمایندگانی از سازمان دارالقرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بود مهمان مردم چهارمحال‌و بختیاری در شهرهای بروجن و شهرکرد بود.

طی این حضور سه محفل انس با قرآن کریم با حضور کاروان قرآنی شهید سلیمانی در این استان برگزار شد. محفل نخست، در مسجد جامع حاج کرامت بروجن و بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و با حضور عموم مردم و علاقه‌مندان برگزار شد.

همچنین محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و همزمان با این محفل معنوی، یک محفل انس با قرآن نیز با حضور یکی از قاریان بین‌المللی در مسجد حضرت سلمان شهرک منظریه برپا شد.

در خلال حضور کاروان قرآنی یک کارگاه تخصصی صوت و لحن ویژه قاریان و مرتلان و حافظان این استان با حضور احمد ابوالقاسمی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال‌وبختیاری تشکیل شد.

حضور در گلزار شهدای بروجن و شهرکرد و  دیدار با خانواده‌های دو شهید شاخص مدافع حرم استان، شهید «علیرضا جیلان» و شهید «محمدحسن قاسمی» از دیگر برنامه‌های کاروان قرآنی شهید سلیمانی در استان چهارمحال‌وبختیاری بود.

کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی امروز پنجشنبه، ۱۵ دی‌ در آران و بیدگل حضور پیدا کرده و ساعت ۱۲ در پایگاه موشکی ۸۴۰ ارتش این شهر به اجرای برنامه پرداخت. آخرین شهری که کاروان قرآنی امروز در آن حضور پیدا می‌کند، مشهد اردهال و آستان سلطان علی بن محمد باقر(ع) است که این برنامه نیز عصر امروز پنجشنبه ۱۵ دی‌ ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha