برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در ادمونتون
کد خبر: 4113896
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در ادمونتون

مرکز اسلامی امام حسین(ع) شهر ادمونتون کانادا به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر مراسم جشنی در این مرکز برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، این مراسم روز جمعه 13 ژانویه 2023 برابر با 23 دی ماه در مرکز اسلامی امام حسین(ع) ادمونتون برگزار می‌شود و ارادتمندان و دوستداران اهل بیت(ع) در آن حضور می‌یابند.

ساعت شروع مراسم 19 به وقت محلی خواهد بود و قرائت سوره الرحمن، دعای سمات، صلوات ضراب(صلوات روایت‌شده از امام زمان(عج) که عصر جمعه خوانده می‌شود) و سخنرانی از برنامه‌های آن اعلام شده است.

مرکز اسلامی امام حسین(ع) ادمونتون از همه علاقه‌مندان به شرکت در ‌برنامه‌های مرکز درخواست کرده است برای حفظ ایمنی خود و احترام به حقوق سایر شرکت‌کنندگان در مراسم، بدون در نظر گرفتن دریافت کامل یا عدم دریافت واکسن، در صورت داشتن علائم سرماخوردگی، تماس با فرد مبتلا به کووید و برگشت از سفر داخلی یا بین‌المللی از حضور در برنامه‌ها اجتناب کنند.

گفتنی است، جمعه، 20 جمادی‌الثانی سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر است و به همین مناسبت جشن‌های مختلفی از سوی شیعیان و دوستداران آن حضرت در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha