نشست قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4113912
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

نشست قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی در یاسوج برگزار شد

نشست قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی برای ارتقای آموزش در مدارس استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد.

حسن‌علی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسن‌علی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، ۲۱ دی‌ماه در نشست قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی برای ارتقای آموزش در مدارس استان، اظهار کرد: امکانات آموزشی برای مناطقی که حتی یک دانش‌آموز هم دارد در این استان فراهم است.

وی هدف قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی را کاهش فاصله‌ها و رفع محرومیت‌های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و کم برخوردار با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهرها، ارتقای عدالت تربیتی و بررسی افراد جامعه به خدمات آموزشی و پرورشی رایگان و باکیفیت و همچنین افزایش مشارکت معلمان، اولیا، نهاد‌های دولتی و عمومی، مردمی، خیریه و غیر دولتی در بهسازی آموزشی دانست و افزود: این مهم نیازمند تلاش جمعی در قالب کارگروه‌ها و مشارکت اعضای درون و برون دستگاهی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: گروه‌های جهادی برای اعزام به مناطق روستایی و حاشیه شهرها جهت کمک به پیشرفت علمی دانش‌آموزان با آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

عزت‌خواه تصریح کرد: تحقق عدالت تربیتی و آموزشی از اولویت‌های دولت بوده که این رویکرد با جدیت در مجموعه آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد دنبال می‌شود.کار در حوزه تعلیم و تربیت به علت گستردگی از عهده یک دستگاه برنمی‌آید و بر همین اساس نیازمند همراهی و همدلی همه دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی در این حوزه هستیم.

همچنین، سیدرضا حسینی‌نیک، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز گفت: جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای 10 نفر و نوسازی مدارس سنگی ناایمن در دستور کار دولت قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha