پایگاه اطلاع‌رسانی بانک جامع اطلاعات قرآنیان اصفهان رونمایی می‌شود
کد خبر: 4117719
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
در دهه فجر

پایگاه اطلاع‌رسانی بانک جامع اطلاعات قرآنیان اصفهان رونمایی می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت اصفهان گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی بانک جامع اطلاعات قرآنیان این استان همزمان با دهه فجر معرفی و رونمایی می‌شود.

حسینعلی جان‌نثاری مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان

حسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان درباره برنامه‌های این اتحادیه به‌مناسبت دهه فجر اظهار کرد: بانک جامع اطلاعات قرآنیان استان اصفهان به تأیید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رسیده و قرار است پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک همزمان با دهه فجر، طی مراسمی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی اصفهان رونمایی و معرفی شود.

وی افزود: نشستی نیز با عنوان «هم‌اندیشی اندیشه‌ورزان قرآنی» در روز پنجشنبه، 13 بهمن‌ماه در مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود. در این نشست قرار است اساتید و فعالان قرآنی بنام استان درباره موانع تبلیغ و ترویج قرآن در میان نوجوانان و جوانان به بحث و تبادل‌نظر بپردازند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان ادامه داد: قرار بود به‌مناسبت دهه فجر و با مشارکت شهرداری، جشنی با عنوان «مثل پدرم» ویژه قرآن‌آموزان مراکز حفظ قرآن ضمن تحصیل و خانواده‌های آنها در روز ولادت امام علی(ع) برگزار شود که اجرای این برنامه از سوی شهرداری لغو و به ماه رمضان سال آینده موکول شد.

وی تأکید کرد: تمام مؤسسات قرآنی استان نیز ویژه‌برنامه‌هایی به‌مناسبت دهه فجر تدارک دیده‌اند که در موعد مقرر، این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

محبوبه فرهنگ

انتهای پیام
captcha