دوره ۱۰ ساله مدرسه اسماء‌الحسنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4123019
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

دوره ۱۰ ساله مدرسه اسماء‌الحسنی برگزار می‌شود

مدرسه اسماء‌الحسنی (علوم پایه و مهندسی) دوره ۱۰ ساله‌ای را در چهار سطح و به منظور تدبر در قرآن برگزار می‌کند.

مدرسه اسماء‌الحسنیبه گزارش ایکنا، مدرسه اسماء‌الحسنی (علوم پایه و مهندسی) دوره 10 ساله‌ای را به منظور تشکیل جمعی از متخصصان قرآنی در رشته‌های مختلف برگزار می‌کند.

برنامه آموزشی این مدرسه بر پایه تدبر در قرآن بنا شده است. این دوره 10 ساله در چهار سطح ارائه می‌شود و در هر سطح انتظار می‌رود که توان و خروجی مربوط به آن سطح در مخاطب فعال شود. طی این دوره لازم است مخاطب زمان 10 تا 15 ساعت در هفته را به مطالعه و شرکت در کلاس اختصاص دهد.

مخاطبان این مدرسه اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و معلمان دروس علوم پایه هستند که متناسب با تخصص و حوزه فعالیت خود می‌توانند به واسطه مجهز شدن به توان تدبر در قرآن در حوزه فعالیت‌های خود و در ارتباط با سایر افراد آن عرصه مؤثر بوده و نقش‌آفرینی کنند.

مدرسه اسماء‌الحسنی علاوه بر برنامه آموزشی بلند‌مدت، برنامه‌های آموزشی کوتاه‌مدت نیز تعریف کرده است. عناوین این دوره‌‌ها در سه حوزه کلی تفکر، پدیده‌شناسی و هستی‌شناسی است و مخاطب خود را به صورت کلی با مطالب این حوزه آشنا می‌کند.

دوره‌های کوتاه‌مدت از دو جنبه برگزار می‌شوند که شامل خروجی علمی افرادی که در دوره بلند‌مدت شرکت کرده‌اند و آشناسازی جامعه متخصصین با این محتواها است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از طریق لینک http://quranetratschool.ir/?p=29030 اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha