کارگاه فشرده ترجمه و مفاهیم قرآن در قم برپا می‌شود
کد خبر: 4136493
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

کارگاه فشرده ترجمه و مفاهیم قرآن در قم برپا می‌شود

کارگاه فشرده ترجمه و مفاهیم قرآن در راستای آمادگی آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن به صورت حضوری از سوی مؤسسه نسیم ثقلین قم برگزار می‌شود.

آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآنبه گزارش ایکنا، کارگاه فشرده آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن در راستای آمادگی متقاضیان آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از سوی مؤسسه قرآن و عترت نسیم ثقلین قم برگزار می‌شود.

این کارگاه با مشارکت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی قم طی سه روز همزمان به صورت مجازی (ویژه داوطلبان سایر استان‌ها) با تدریس جواد مرادی‌گنجه، حافظ کل قرآن و دارنده مدرک درجه 3 حفظ تخصصی قرآن برپا خواهد شد.

بانوان و آقایان علاقه‌مند تا پایان وقت اداری فردا، ششم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند، برای ثبت‌نام مشخصات فردی را همراه با استان محل سکونت و متقاضی دوره حضوری یا مجازی از طریق پیام‌رسان ایتا به ادمین faezoon_admin ارسال کنند.

طی این کارگاه در کنار حل نمونه تست‌های بخش ترجمه و مفاهیم آزمون مدرک تخصصی سال‌های گذشته، نکات نحوی درباره ضمائر، زمان‌ فعل‌ها، معلوم و مجهول بودن فعل گفته می‌شود.

یادآور می‌شود، طی برنامه‌ریزی انجام شده این دوره هفته آینده طی بازه زمانی 9، 11 و 13 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 تا 18:30 در مکانی که متعاقبا اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود.

مؤسسه نسیم ثقلین در قم، مصلای قدس، دفتر مرکز قرآن و عترت قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای زوج از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره‌های ۰۲۵۳۷۷۳۲۴۱۷ و ۰۹۱۰۴۷۰۷۹۷۲  تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha