دوره تربیت معلم قرآن کودکان در جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4137371
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

دوره تربیت معلم قرآن کودکان در جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود

مسئول برگزاری دوره‌های قرآنی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در این مرکز خبر داد و گفت: دوره‌ تربیت معلم قرآن کودکان به صورت ویژه برگزار می‌شود.

دوره تربیت معلم قرآن کودکان

فرانک تحصری، مسئول برگزاری دوره‌های قرآنی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: ثبت‌نام شرکت در دوره‌های تربیت معلم قرآن در جهاددانشگاهی کردستان به صورت مجازی و حضوری آغاز شده است.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در مرکز آموزش جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و گفت: دوره‌ تربیت معلم قرآن کودکان به صورت ویژه در جهاددانشگاهی کردستان برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری دوره‌های قرآنی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: در دوره‌های مجازی تربیت معلم قرآن از سراسر کشور شرکت‌کننده داریم و در این دوره جدید نیز علاقمندان می‌توانند شرکت کنند.

وی افزود: دوره تربیت معلم قرآن یک دوره خاص بوده است که با شرکت در این دوره مربیان قرآن می‌توانند تمام قواعد تجویدی قرآن را با روش‌های ساده و در قالب قصه‌گویی، بازی، شعر و نمایش به کودکان آموزش دهند.

تحصری افزود: دوره‌های آموزشی تربیت معلم قرآن کریم برای کودکان سه تا 12 ساله قابل فهم و درک خواهد بود و معلمان می‌توانند با یادگیری آن در یک محیط شاد و مفرح یادگیری قرآن را در متعلمان افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه در پایان دوره امکان گذراندن کارورزی برای معلمان قرآن وجود دارد، افزود: دوره کارورزی به مربیان قرآن کمک می‌کند تا هم شناخته شوند و هم تجربه تدریس کسب کنند و بتوانند آموزش را به صورت عملی تجربه کنند.

مسئول برگزاری دوره‌های قرآنی جهاددانشگاهی کردستان، هدف از برگزاری دوره آشنایی مربیان با مهارت تدریس قرآن برای کودکان براساس ورژن‌های جدید و به روز ذکر کرد و یادآور شد: این دوره به صورت مجازی و به همت جهاددانشگاهی الزهرا تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha