برگزاری مرحله استانی جایزه ادبی یوسف در قزوین
کد خبر: 4140516
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

برگزاری مرحله استانی جایزه ادبی یوسف در قزوین

دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس، در ۲ بخش بزرگسال و نوجوان و بخش ویژه «وحدت ملی، ایران قوی» در استان قزوین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۳۰ خرداد می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

داستان دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از قزوین، دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین برگزار می‌شود.

این جشنواره در ۲ بخش بزرگسال و نوجوان و بخش ویژه «وحدت ملی، ایران قوی» طراحی شده و نویسندگان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۰ خرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در بخش نوجوان موضوع اصلی داستان ارسالی، حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام است و باید داستان طبق معیارهای داستان نوجوان و برای این گروه سنی نوشته شده باشد. در بخش بزرگسال نیز موضوع اصلی داستان، حوزه دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت است.

اما بخش دیگری هم ویژه داستان با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» گنجانده شده که موضوع و مضمون داستان در این بخش مطابق با شعار وحدت ملی و ایران قوی است.

شایان ذکر است که حجم اثر ارسالی در هر سه بخش نباید بیش از چهار هزار کلمه باشد ضمن اینکه جایزه رتبه اول در هر بخش ۱۵ میلیون ریال، رتبه دوم در هر بخش ۱۲ میلیون ریال و رتبه سوم در هر بخش ۱۰ میلیون ریال است.

علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه استان قزوین ۰۹۱۹۳۸۳۹۱۷۳ در تماس باشند.

انتهای پیام
captcha