وحدت میان گروه‌های مقاومت کابوس رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4143927
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
عضو شورای مرکزی حزب‌الله:

وحدت میان گروه‌های مقاومت کابوس رژیم صهیونیستی است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی تأکید کرد: وحدت میان گروه‌های مقاومت، کابوسی واقعی برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه النشره، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان بعد از ظهر امروز شنبه تأکید کرد: حزب‌الله، دژ مستحکمی برای حراست از مرزها، منافع و حقوق مردم لبنان است.

وی افزود: حزب‌الله در حالی که برای آزادسازی الجلیل، رزمایش برگزار می‌کند، دشمن صهیونیستی هم مانور برگزار خواهد کرد، ولی این اقدام صهیونیست‌ها، نشانگر ضعف، ترس، سرشکستگی و افزایش نگرانی در میان شهرک‌نشینان اسرائیلی است.

قاووق با بیان اینکه حزب‌الله در بهترین دوران خود قرار دارد و دشمن صهیونیستی در بدترین دوران، تصریح کرد: وحدت میادین بین گروه‌های مقاومت، یک حقیقت است و کابوسی است که خواب را از چشم سران صهیونیست ربوده است.

راهبرد وحدت میادین بین گروه‌های مقاومت باعث وحشت مسئولان صهیونیست شده است؛ به نحوی که آهارون هالیوا، فرمانده دستگاه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (امان) دوم خردادماه جاری مدعی شد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با طرح چنین مسائلی، در آستانه ارتکاب یک اشتباه راهبردی است که منجر به آتش زدن منطقه و گشودن جبهه‌های متعدد علیه اسرائیل خواهد شد.

دبیرکل حزب الله شامگاه پنجشنبه گذشته هم در جریان سخنرانی به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی، مسئولان این رژیم را به جنگ بزرگ گروه‌های مقاومت با این رژیم تهدید و تأکید کرد: هر گونه حمله‌ای که از سوی تل‌آویو به ایران، سوریه، لبنان یا یمن صورت گیرد، موجب انفجار در منطقه خواهد شد.

قاووق با تأکید بر اینکه، توانمندی‌های این جنبش باعث می‌شود که دشمن صهیونیستی پیش از اینکه به فکر جنگ با لبنان باشد، هزاران بار به خود بلرزد، درباره مسائل داخلی لبنان خاطر نشان کرد: ما در زمینه انتخاب رئیس جهور، آمادگی خود را برای گفت‌وگو و توافق اعلام کرده‌ایم، ولی طرف مقابل، مانع اصلی است؛ زیرا خواستار درگیری است، نه توافق.

انتهای پیام
captcha