ترویج فرهنگ حجاب نیازمند رفتارهای سنجیده است
کد خبر: 4144197
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

ترویج فرهنگ حجاب نیازمند رفتارهای سنجیده است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رفتارها باید سنجیده باشد، گفت: رفتار سنجیده یعنی برخورد از نوع دلسوزانه و پدرانه باشد.

شورای  فرهنگ عمومی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز، هفتم خردادماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: مسئله حجاب و عفاف یکی از مسائل مهم جامعه ماست اما برخی افراد تعمدی آن را به مسئله اصلی جامعه تبدیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رفتارها باید سنجیده باشد، افزود: نوع رفتار سنجیده یعنی برخورد از نوع دلسوزانه و پدرانه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: مسئله حجاب جزو فروع دین و از احکام شرعی محسوب می‌شود لذا رسالت همه افراد جامعه رعایت تکالیف شرعی به ویژه مسئله حجاب است.

وی با تأکید بر تهذیب شخصی گفت: تربیت‌های خانوادگی امری مهم در جلوگیری از هنجارشکنی و فساد است و عفت ریشه اصلی کار است که باید به آن پرداخته شود.

پورذهبی با تأکید بر الگوگیری از اخلاق و رفتار پیامبر اکرم(ص) افزود: پیامبر مکرم اسلام با رفتار و سلوک خود جامعه را به دین اسلام دعوت کرد و باید مسیر ایشان را استمرار دهیم.

وی در پایان یادآور شد: بخش مهمی از جامعه عفیف ما بانوانی هستند که با وجود تمام مشکلات حجاب و عفاف خود را حفظ می‌کنند از این‌رو باید الگوی سایر افراد باشند.

انتهای پیام
captcha