دوره آموزش پایه امر به معروف در لرستان آغاز شد
کد خبر: 4147422
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳

دوره آموزش پایه امر به معروف در لرستان آغاز شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی پایه امر به معروف و نهی از منکر در این استان با عنوان دوشنبه‌های آموزشی خبر داد.

دوره آموزش پایه امر به معروف در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، عصر دوشنبه، ۲۲ خردادماه در نخستین دوره آموزشی پایه امر به معروف و نهی از منکر لرستان، اظهار کرد: این دوره‌ها دوشنبه‌های هر هفته در ادارات، سازمان‌ها و نهادهای استان لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی پایه امر به معروف و نهی از منکر از سیاست‌های آموزشی این ستاد در سطح کشور است، افزود: نقش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های حاکمیتی پررنگ‌تر شود. 

مهدوی‌نیا با بیان اینکه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هر دستگاه یا نهادی باید معروفات و منکرات آن حوزه را شناسایی و در جهت گسترش معروفات و کاهش منکرات تلاش کنند، گفت: امر به معروف باید حکیمانه باشد و خداوند متعال برای امر به معروف و نهی از منکر حکیمانه در سوره لقمان الگو معرفی کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه در جامعه اسلامی نظارت عمومی عامل و ضامن عدالت بر رسیدن به کمال و سعادت است،افزود: امر به معروف و نهی از منکر تکلیف این نظارت عمومی را در جامعه مشخص کرده و وظایف همه مردم را در اجرای احکام الهی و ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی تبیین کرده است.

وی بر لزوم ایجاد گفتمان‌سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی می‌تواند موجب گسترش بهتر فرهنگ امر به معروف شود.

انتهای پیام
captcha