همایش «۱۰۰ خانواده قرآنی» در پارس‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4149053
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

همایش «۱۰۰ خانواده قرآنی» در پارس‌آباد برگزار می‌شود

مسئول مؤسسه قرآنی نورالثقلین پارس‌آباد گفت: همایش «۱۰۰ خانواده قرآنی» با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در پارس‌آباد برگزار می‌شود.

همایش «۱۰۰ خانواده قرآنی»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، علی قهرمان‌پور، مسئول مؤسسه قرآنی نورالثقلین پارس‌آباد، ۲۹ خرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: برای اولین بار درسطح شمال غرب کشور، مؤسسه قرآنی نورالثقلین پارس‌آباد اقدام به برگزاری همایش «۱۰۰ خانواده قرآنی» در این شهرستان نموده است. وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه و ورود سبک زندگی قرآنی به خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: این همایش روز سه شنبه ۳۰ خردادماه ساعت ۱۶:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام رسول خواسته، مشاور استاندار و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران اردبیل در سالن همایش اداره جهادکشاورزی پارس‌آباد برگزار می‌شود.

مسئول مؤسسه قرآنی نورالثقلین پارس‌آباد از حضور میهمانان ویژه‌برنامه محفل شبکه ۳ در این همایش خبر داد و گفت: در همایش «۱۰۰ خانواده قرآنی»، خانواده قرآنی قاری بین‌المللی حمید شاکرنژاد و زینب شیری حافظ خردسال کل قرآن و فرزند شهید مدافع حرم حضور داشته و به قرائت قرآن می‌پردازند. قهرمان پور قرائت دسته‌جمعی قرآن توسط مادران را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و افزود: تجلیل از حافظان قرآن، معرفی خانواده‌های قرآنی و اهدای هدایا به فعالان قرآن پخش کلیپ و اجرای سرود و تواشیح از عناوین برنامه‌های همایش «۱۰۰ خانواده قرآنی» در شهرستان پارس‌آباد است.

انتهای پیام
captcha