فراخوان کارگروه قرآن و عترت اربعین منتشر شد
کد خبر: 4156618
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

فراخوان کارگروه قرآن و عترت اربعین منتشر شد

فراخوان ثبت‌نام علاقه‌مندان عضویت در کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به اربعین حسینی، موسوم به «کاروان نور» اعلام شد.

به گزارش ایکنا، فراخوان ثبت‌نام علاقه‌مندان عضویت در کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به اربعین حسینی، موسوم به «کاروان نور» از سوی کارگروه قرآن و عترت کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و با مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

با توجه به حضور زائران و گروه‌های فرهنگی و قرآنی در مراسم اربعین ۱۴۰٢ و ضرورت تمهید مقدمات و برنامه‌ریزی لازم، ضوابط و نحوه ثبت‌نام عضویت علاقمندان در کاروان نور، همزمان با آغاز ماه محرم، به مدت ۱۰ روز تا ۷ مردادماه اعلام شد.

بر این اساس دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن، ممتازیت در سطح کشور در رشته قرائت یا حداقل در سطح استان با تأیید اولیه یکی از اساتید برجسته، دارا بودن روحیه همکاری و تحمل شرایط سخت ناشی از کمبود امکانات در این سفر، حضور تمام وقت و فعالانه در ایام اعزام کاروان نور (٨ تا ۲۲ صفرماه)، داشتن گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار از جمله شرایط متقاضیان است.

قاریان، مبتهلان و گروه‌های تواشیح، تا هفتم مردادماه فرصت دارند از طریق تکمیل فایل اکسل مطابق فایل نمونه و ارسال آن به پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۰۷۷۸۵۸۵۱ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بدیهی است در صورت عدم ارسال فایل اکسل و صرف ارسال پیام به شماره مذکور، ثبت‌نام صورت نمی‌گیرد و همچنین صرف دارا بودن شرایط مذکور به معنای عضویت قطعی در کاروان نور نیست و با توجه به محدودیت‌های موجود، ناگزیر تعدادی از متقاضیان با در نظر گرفتن اولویت انتخاب، توسط کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم تعیین می‌شوند. انتخاب گروه‌های تواشیح هم از بین گروه‌های ممتاز متقاضی، به صورت مجزا صورت خواهد گرفت.

همچنین، بانوان قرآنی نیز می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند تا با هماهنگی کمیته بانوان ستاد اربعین، نسبت به انتخاب افراد حائز شرایط و اعزام ایشان برنامه‌ریزی‌های متناسب صورت گیرد. اسامی اعضای کاروان نور، در هفته دوم مردادماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خدیجه گودینی
|
Netherlands
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۵
0
0
کاروان نور کاری عالیست
باید گسترش یابد
خدیجه گودینی
|
Netherlands
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۵
0
0
کاروان نور کاری عالیست
باید گسترش یابد
captcha