دوره‌های آموزشی دارالقرآن نورالهدی کلیشاد برگزار می‌شود + پوستر
کد خبر: 4157350
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

دوره‌های آموزشی دارالقرآن نورالهدی کلیشاد برگزار می‌شود + پوستر

دوره‌های آموزشی فصل تابستان مؤسسه دارالقرآن نورالهدی کلیشاد با ثبت‌نام از دانش‌آموزان علاقه‌مند آغاز شده است.

دارالقرآن نورالمهدی

به گزارش ایکنا، دوره تابستانی مؤسسه دارالقرآن نورالهدی کلیشاد در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، اذان، مداحی، حفظ جزء 30، حفظ جزء یکم، سرود و تواشیح و... ویژه کودکان چهار سال به بالا و دانش‌آموزان آغاز شده است.

دارالقرآن نورالهدی کلیشاد با مدیریت عباس اکبری، مؤسس این دارالقرآن، دوره‌های آموزشی مذکور را در تابستان امسال با حضور 500 کودک و نوجوان و با نظارت 20 مربی قرآنی و فرهنگی برگزار می‌کند که تا هفته دوم شهریور نیز ادامه خواهد داشت و برپایی اردوهای فرهنگی و سیاحتی نیز جزئی از این دوره‌های آموزشی است.

از جمله دیگر برنامه‌های دارالقرآن نورالهدی کلیشاد، برپایی مدرسه قرآنی ویژه دختران پایه چهارم تا ششم ابتدایی است که ثبت‌نام در آن تا 31 مرداد سال جاری ادامه داشته و در آن تدریس هدفمند دروس تحصیلی همراه با آموزش قرآن کریم دنبال می‌شود.

همچنین این مؤسسه در نظر دارد ویژه دختران دانش‌آموز، متناسب با توانایی‌های فردی ایشان برنامه‌های ویژه‌ای را نیز در کنار برپایی این مدرسه قرآنی تدارک ببیند که برای  ثبت نام و شرکت در این دوره‌ آموزشی، علاقه‌مندان می‌توانند به دارالقرآن نورالهدی به نشانی اصفهان، کلیشاد، خیابان شهید مطهری، جنب بانک سپه مراجعه کرده یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 37487500 تماس حاصل کنند.

علاقه‌مندان همچنین برای آگاهی از سایر فعالیت‌های جاری در دارالقرآن نورالهدی کلیشاد می‌توانند به پیام‌رسان این ‌مؤسسه به نشانی noorolhoda138@ مراجعه کنند.

دوره‌های آموزش دارالقرآن نورالمهدی کلیشاد آغاز می‌شود

انتهای پیام
captcha