گردهمایی سراسری «آزادگان موصل ۱» در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 4162046
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰

گردهمایی سراسری «آزادگان موصل ۱» در مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برپایی گردهمایی سراسری «آزادگان موصل1» به میزبانی مازندران خبر داد.

سعید کهن سال

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، روز گذشته، 21 مردادماه، در جمع آزادگان سرافراز «اردوگاه موصل یک» که در مجتمع فرهنگی ایثار در ساری برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر آزاده و متوفی، گفت: کاری که به واسطه شما آزادگان عزیز در جامعه انجام می‌گیرد الگونمایی و آثار بیشتری دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم به امورات پیش‌روی جامعه هدف رسیدگی شود باید به سه اصل اعتقاد، احکام و اجرایی شدن امور و اخلاق نیکو پایبند باشیم.

کهن‌سال تصریح کرد: این اعتقادات قلبی، دلی و باورهای دینی شما آزادگان عزیز در دوران سخت و طاقت فرسای اسارت بود که توانستید سرافرازانه از این امتحان بزرگ بیرون بیائید و امروز دشمن به مردانگی و غیرت شما پی برده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه امروز احکام و اجرایی شدن امورات باید به نوعی در رفتار و سلوک ما نهادینه شود، اظهار کرد: اگر این عمل در درون ما تبدیل به یک ارزش شود، می‌تواند عملی را نشان دهد که قابل رویت بوده و الگوپذیری را برای جامعه به دنبال داشته باشد.

وی اظهار کرد: ما در کنار شما عزیزان هستیم و برای معرفی اندیشه‌های ناب شما از هیج کوششی دریغ نمی‌کنیم، حضور شما در هر محفلی سرشار از نور، نعمت و فضائل است، شما عزیزان بهترین فرد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهدا محسوب می‌شوید.

کهن‌سال اخلاق نیکو و حسنه را موضوعی مهم در امر خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری مطرح کرد و ادامه داد: اخلاق خوب در قالب تواضع و فروتنی شکل می‌گیرد، هرچقدر خودمان را به این کمالات اخلاقی آراسته کنیم خیلی از موضوع ها حل می‌شود، این عزم و اراده‌ای که در وجود آزادگان سرافراز وجود دارد بسیاری از کارهای سخت و غیر ممکن، ممکن می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به گردهمایی آزادگان سرافراز موصل یک، ادامه داد: آزادگان پیام‌آوران عزت و آزادگی برای ملت شریف ایران بودند، آزادگان عزیز که در سخت‌ترین شرایط، شکنجه‌های طاقت فرسای رژیم بعثی عراق را تحمل می‌کردند هرکاری که برای این اسطوره‌های مقاومت انجام دهیم در مقابل آن همه استقامت و ایستادگی این عزیزان ناچیز است، لذا در کنار آزادگان عزیز خواهیم بود تا میزبانی شایسته برای آزادگان سرافراز موصل یک کشوری باشیم.

در ادامه این نشست هم‌اندیشی چند تن از آزادگان مسائل و موضوعاتی را در رابطه با گردهمایی سراسری آزادگان موصل یک به میزبانی مازندران بیان کردند.

انتهای پیام
captcha