تلاوت شعیشع؛ آوایی از ژرفای جان + فیلم
کد خبر: 4171029
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
رئیس رادیو قرآن قاهره توصیف کرد؛

تلاوت شعیشع؛ آوایی از ژرفای جان + فیلم

رضا عبدالسلام، رئیس رادیو قرآن قاهره، تلاوت شیخ ابوالعینین شعیشع را «آوایی از ژرفای جان» توصیف کرد که بر دل‌های شنوندگان می‌نشست.

به گزارش ایکنا به نقل از المصری الیوم، رضا عبدالسلام، رئیس رادیو قرآن کریم قاهره با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود در فیس‌بوک، به توصیف تلاوت خاص شیخ ابوالعینین شعیشع پرداخت.

به گفته وی صوت این قاری بزرگ مصر و جهان اسلام از روح و جان او بر می‌خاست و به گوش مستمعان می‌رسید و از آنجا راه خانه قلب آنها را می‌گرفت و سبب می‌شد زیبایی و شکوه آیات تلاوت شده را با تمام وجود احساس کنند؛ گویی که با آیات تلاوت شده یکی می‌شدند.

عبدالسلام افزود: این قاری نابغه و برجسته از نسل نخست قاریان مکتب مصری است که تلاوت آنها ثبت شد، او نه تنها در مصر بلکه در سراسر جهان به نمادی از تلاوت قرآن بدل شده است.  

به گفته رئیس رادیو قرآن کریم قاهره، هنگامی که به تلاوت این قاری بزرگ از سوره آل‌عمران از آثار جاودانه شیخ ابوالعینین شعیشع گوش می‌سپاریم، هنگامی که وی آیاتی درباره داستان حضرت مریم و سرپرستی حضرت زکریا را تلاوت می‌کند، انسان گویی به جهانی فراتر از ماده و حس می‌رود و روح  آدمی از این تلاوت همراه با ابداع و نبوغ، نورانی می‌شود.

وی در پایان  نوشته خود بار دیگر به روح این قاری بزرگ درود فرستاد که تلاوت او چون آوایی از ژرفای جان بر می‌خاست و بر جان مستمعان می‌نشست.

انتهای پیام
captcha