نشست ادبی «ادبیات مقاومت و پایداری» در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4171853
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
همزمان با هفته دفاع مقدس

نشست ادبی «ادبیات مقاومت و پایداری» در ارومیه برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس، میزبان نشست ادبی با عنوان «ادبیات مقاومت و پایداری» بود.

نشست ادبی «ادبیات مقاومت و پایداری»به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس، میزبان نشست ادبی با عنوان «ادبیات مقاومت و پایداری» بود.

فرحناز سلطانی، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در تعریف ادبیات مقاومت و پایداری گفت: هنگامی که ملتی به مبارزه با تجاوز بیگانگان بر می‌خیزد، از نوشته‌ها و سروده‌هایی بهره می‌گیرد که موضوع اصلی آن‌ها دعوت به مبارزه و مقاومت در برابر متجاوزان است و این نوشته‌ها در حوزه ادبیات مقاومت قرار می‌گیرند.

در ادامه نشست، سمیه حاضروظیفه، مربی ادبی مراکز کانون ارومیه ستایش سرزمین خود و طرح نمادهای اسطوره‌ای ملی و تاریخی را از اصلی‌ترین مسائل مطرح در ادبیات پایداری عنوان کرد.

قرائت آثار توسط اعضای انجمن ادبی کانون و نقد آثار از دیگر بخش‌های این نشست ادبی بود.

 در پایان این نشست، آب‌سوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اهدای لوح تقدیر و جوایز از برگزیدگان جشنواره داستان آفرینش تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha