همایش طرح جامع قرآنی «صفای دل» برگزار می‌شود
کد خبر: 4172401
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

همایش طرح جامع قرآنی «صفای دل» برگزار می‌شود

سی و ششمین همایش طرح جامع قرآنی «‌صفای دل» از سوی مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت هفت آسمان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، طرح جامع قرآنی «صفای دل» از سال ۱۳۹۱ به همت مؤسسۀ فرهنگی - قرآنی هفت آسمان و به منظور کمک به اشاعه تعالیم قرآنی در سطح استان، کشور و دیگر ملیت‌ها، اجرایی شده است.  

این طرح که در حال حاضر در قالب برنامه‌های خواندنی و شنیداری ارائه می‌شود (تلاوت نور، ترجمە قرآن، درس‌هایی از قرآن، تفسیر نمونه، تفسیر تسنیم، قصه‌های قرآن و ...) همە افراد در محدودە سنی ۷ تا ۵۰ سال را (با هر سطحی از تحصیلات) پوشش می‌دهد.

برهمین اساس سی و ششمین همایش طرح جامع قرآنی «صفای دل» از سوی مؤسسۀ فرهنگی - قرآنی هفت آسمان اصفهان برگزار می‌شود. این همایش پنجشنبه، بیستم مهرماه از ساعت ۱۵ در حسینیه شهدای بسیج به نشانی اصفهان، خیابان پاسداران، خیابان باغ گلدسته همراه با برنامه‌های شاد و متنوع قرآنی و اهدای امتیاز و جوایز سفر‌های زیارتی برپا می‌شود.

متقاضیان پس از ثبت نام و عضویت در این برنامه از طریق سایت https://safayedel.ir، با اختصاص زمانی اندک (حداکثر نیم ساعت در روز)، در جرگە اعضای قرآنی این طرح قرار گرفته و از خوان پربرکت قرآن متنعم می‌شوند.

این طرح کاملاً رایگان بوده و به صورت غیر حضوری، اجرا می‌شود. در این طرح لازم نیست در ساعت خاصی از روز آنلاین باشید؛ بلکه متن یا صوت مورد نیاز برنامه‌ها از قبل آماده شده و همراهان قرآنی این طرح، در هر زمان که بخواهند می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

شرکت‌کنندگان برنامه‌های تفسیری از تور‌های زیارتی رایگان قم و جمکران، مشهد مقدس و کربلای معلی به قید قرعه بهره‌مند خواهند شد و در سایر برنامه‌ها، از اردو‌های تفریحی، جنگ‌های شاد قرآنی و جوایز ویژه پایان دوره و ... برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha