اعلام زمان و چگونگی فروش بلیت فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک اصفهان
کد خبر: 4172710
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

اعلام زمان و چگونگی فروش بلیت فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک اصفهان

فروش بلیت فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک اصفهان برای عموم مخاطبان از روز جمعه، ۱۴ مهرماه جاری به‌صورت برخط آغاز خواهد شد.

سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، زمان و چگونگی ‌پیش‌فروش بلیت فیلم‌های این دوره از جشنواره اعلام شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در بخش فناوری اطلاعات جشنواره، فروش بلیت فیلم‌ها برای عموم مخاطبان از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۱۴ مهرماه جاری آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت‌های نمایش ادامه دارد.

فروش بلیت فیلم‌های جشنواره به‌صورت برخط و از طریق سامانه‌ iticket.ir خواهد بود. به‌منظور سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به تماشاگران، علاوه بر خرید بلیت از طریق سامانه آی‌تیکت، امکان تهیه آن از طریق گیشه‌ سینماهای میزبان جشنواره در شهر اصفهان نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

سینماهای میزبان این دوره از جشنواره فیلم کودک، پردیس‌های سینمایی چهارباغ و ساحل هستند. مرکز تماس سامانه‌‌ آی‌تیکت نیز روزانه از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی مخاطبان خواهد بود.

یادآور می‌شود، سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از 15 تا 20 مهرماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha