نمایشگاه «عزت و پیشرفت» با 50 غرفه در پیاده راه رشت برپا می‌شود
کد خبر: 4175949
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
در هفته تربیت بدنی؛

نمایشگاه «عزت و پیشرفت» با 50 غرفه در پیاده راه رشت برپا می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: نمایشگاه «عزت و پیشرفت» با هدف حمایت و معرفی دستاوردهای این تولیدکنندگان محصولات ورزشی استان و قطع واسطه‌گری‌های با 50 غرفه از 30 مهرماه لغایت 2 آبان‌ماه در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می‌شود.

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان امروز، 24 مهرماه در نشست با خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی امسال بالغ بر 487 برنامه‌های مختلف همگانی، فرهنگی و ورزشی با شعار «ورزش، خانواده شاد و ایران قوی» در شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش نمایشگاه «عزت و پیشرفت» که شامل تولیدات تجهیزات و اقلام ورزشی تولیدکنندگان داخل استان است، در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود؛ بسیاری از اقلام و تجهیزات ورزشی با کیفیت در استان تولید می‌شود اما مورد غفلت قرار گرفته‌اند و این نمایشگاه فرصتی برای ارائه دستاوردهای آنان است.

آرمان در خصوص وضعیت ورزشی امیررضا معصومی گفت: امیررضا معصومی یکی از افتخارات استان است و در دیداری که با حضور پدرشان داشتیم، کاملا موضوع مهاجرت را رد و اعلام کردند که با افتخار برای کشورمان کشتی می‌گیرند.

وی در خصوص پروژه‌های عمرانی ورزش در استان تصریح کرد: در هفته ورزش چهار طرح عمرانی و دو چمن مصنوعی برای ورزشگاه سردار جنگل به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از چمن‌های مصنوعی برای اولین بار در ایران کار می‌شود و از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است. علاوه‌بر این دیواره صخره نوردی سالن یادگار امام رشت با اعتبار 31 میلیارد ریالی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اهمیت شناسایی استعدادهای ورزشی، بیان کرد: شناسایی و هدایت استعدادها از رسالت‌های هر رئیسی هیئت ورزشی است که استعدادها را شناسایی و تبدیل به قهرمان ورزشی کند، هیئت‌های وزرشی ما هر کدام دارای برنامه‌های توسعه‌ای مختلف هستند، ورزش قهرمانی نیازمند بازه زمانی دو تا سه ساله است تا افتخارآفرینی حاصل شود.

آرمان در خصوص تسهیلات ازدواج در جهت حمایت از جوانان بیان کرد: 64 درصد متقاضیان وام ازدواج تا پایان شهریورماه تسهیلات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه قهرمانان ورزشی خط قرمز ما هستند، گفت: امسال هشت مدال توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی کسب شده که این موفقیت کم سابقه ای است، برای حمایت از ورزشکاران اعزامی از فروردین‌ماه امسال مبلغی تحت عنوان کمک هزینه پرداخت شده است تا کمک هزینه‌ای برای تهیه ابزار و تجهیزات‌شان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص برپایی نمایشگاه «عزت و پیشرفت» همزمان با هفته تربیت بدنی، تصریح کرد: بالغ بر 25 تولیدی لوازم و تجهیزات ورزشی فعال در استان داریم، با اینکه برخی از اینها صادرات محصول هم دارند اما در استان شناخته شده نیستند لذا نمایشگاه «عزت و پیشرفت» با هدف حمایت و معرفی دستاوردهای این تولیدکنندگان محصولات ورزشی استان و قطع واسطه‌گری‌های با 50 غرفه از 30 مهرماه لغایت دوم آبان‌ماه در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می‌شود.

آرمان در خصوص افزایش تعرفه غیر قانونی و چند مرحله‌ای باشگاه‌های ورزشی گفت: با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی شهریه‌ باشگاه‌های ورزشی برخورد قانونی می‌شود، در این راستا تعزیرات حکومتی با جدیت فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی را رصد  و متخلفان برابر قانون برخورد می‌کند و تاکنون مواردی هم بوده که باشگاه‌های متخلف تا 200 میلیون تومان جریمه شدند.

انتهای پیام
captcha