رژیم صهیونیستی یک دولت جعلی، ظالم و خونخوار است
کد خبر: 4176011
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

رژیم صهیونیستی یک دولت جعلی، ظالم و خونخوار است

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوشهر در پی حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین طی پیامی گفت: پایه‌گذار رژیم صهیونیستی به دست نظام متجاوز آمریکا بود، که بذر این رژیم بی‌ریشه را به‌عنوان یک دولت جعلی، ظالم و خونخوار، رویاند و آتشش موجب سوزانده شدن کاشانه پُر از آرامش و امنیت مردم غزه و فلسطین شد.

آتش در غزهبه گزارش ایکنا از بوشهر، زهرا کشاورزنیا، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوشهر با صدور بیانیه‌ای اعلام انزجار این مجموعه قرآنی را از رفتارهای خصمانه اسرائیل و نسل‌کُشی ملت غزه و فلسطین را محکوم کرد‌.

در متن پیام این بیانیه‌ آمده است: تجاوز به خاک و حریم هر سرزمینی باعث ناامن شدن آرامش کانون خانواده و برهم ریختگی اقتصاد و بی‌رونقی بازار و مشاغل و متوقف شدن روند آموزشی و نظام تعلیم و تربیت آن کشور و سرزمین اشغالی می‌شود.

همگان و به خصوص موحدین شیعه و سنی و مسلمانان جهان اسلام متوجه باشند که پایه‌گذار رژیم صهیونیستی به دست نظام متجاوز آمریکا شکل گرفته، که بذر این رژیم بی‌ریشه را به‌عنوان یک دولت جعلی، ظالم و خونخوار، رویاند و آتش شاخه و برگ این رژیم موجب سوزانده شدن کاشانه پُر از آرامش و زندگی پُر از امنیت مردم غزه و فلسطین شد.

ظالمان خونخوار و ضد حریم خانواده و برهم زنندگان حقوق دیپلماسی و انضباط اجتماعی بدانند که وعده الهی حق است و باید دست از خونریزی و تجاوز به جان کودکان و زنان بی‌دفاع بکشند تا مدد الهی در سرنوشت جامعه سرازیر شود «وَيَا قَوْمِ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَيْهِ يُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَيْكُمْ مِدْرَارًا وَيَزِدْكُمْ قُوَّةً إِلَىٰ قُوَّتِكُمْ وَلَا تَتَوَلَّوْا مُجْرِمِينَ، و ای قوم من! از پروردگارتان طلب آمرزش کنید، سپس به سوی او بازگردید، تا (باران) آسمان را پی در پی بر شما بفرستد؛ و نیرویی بر نیرویتان بیفزاید! و گنهکارانه، روی (از حق) بر نتابید!» 

فاطمه دهقانی حبیب‌آبادی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha