ثبت فجیع‌ترین لحظات جنایت اسرائیل در تاریخ جهان
کد خبر: 4176211
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
در بیانیه محکومیت اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی آمده است

ثبت فجیع‌ترین لحظات جنایت اسرائیل در تاریخ جهان

در متن بیانیه اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن و عترت در پی محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم منحوس اسرائیل آمده است «تاریخ و احرار جهان و همه مؤمنین روی زمین این روزها فجیع‌ترین، دردناکترین و هولناکترین لحظات جنایات را در دیدگان و ذاکره خود ثبت می‌کنند. جنایاتی که روی جنایتکارترین انسان‌های خبیث طول تاریخ بشریت را سفید کرد».

کشتار مردم بی‌گناه به ویژه کودکان فلسطینبه گزارش ایکنا، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه به ویژه کودکان فلسطین و سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای منطقه در قبال این جنایت، بیانیه صادر کرد. متن این پیام در ذیل آمده است؛

«بسم الله القاصم الجبارین

تاریخ و احرار جهان و همه مؤمنین روی زمین این روزها فجیع‌ترین، دردناکترین و هول ناکترین لحظات جنایات را در دیدگان و ذاکره خود ثبت می‌کنند. جنایاتی که روی جنایتکارترین انسان‌های خبیث طول تاریخ بشریت را سفید کرد.

خوی درنده خویی حکام فاسد این رژیم منحوس و اشغالگر به زنان کودکان و مجروحین بی‌پناه بیمارستان المعمدانی هم رحم نکرد و همه را قتل عام کرد.

در کنار ننگ ابدی که بر پیشانی این اشغالگران ثبت شد؛ با صدای رسا اعلام می‌کنیم «آمریکای جنابتکار ننگت باد، مرگت باد». دست جنایتکاران  حکام منحوس آمریکا و اروپایی این جنابت تاریخ بشریت آلوده شده و آنان نشان دادند انسانیت در فرهنگ آنان معنایی ندارد.

به زودی فرزندان بیدار و آزاده و مؤمن سراسر جهان به محوریت دلیر مردان مقاوم و فاتح غزه و آموزش دیدگان مکتب حسینی و تربیت شدگان سید مقاومت شهید سلیمانی و یار مجاهدش سید حسن نصرالله شما را به خاک مذلت خواهند نشاند.

آری آثار ظهور منجی عالم هویدا گشته و «أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ» و آگاه باشید«إِنَّ نَصْرَ اللّهِ قَرِيبٌ» .

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت»

انتهای پیام
captcha