حمایت عامل هتک حرمت قرآن در سوئد از رژیم صهیونیستی + فیلم
کد خبر: 4176969
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

حمایت عامل هتک حرمت قرآن در سوئد از رژیم صهیونیستی + فیلم

سلوان مومیکا که تا کنون چندین بار به هتک حرمت قرآن اقدام کرده است، روز گذشته با تکرار این هتاکی حمایت خود را از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه فلسطینیان اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از آپ ایندیا، سلوان مومیکا که قبلاً بارها اقدام به قرآن‌سوزی کرده است روز گذشته با تکرار هتک حرمت قرآن کریم، پرچم اسرائیل را به اهتزاز درآورد.

 مومیکا روز شنبه (29 مهرماه) در استکهلم پایتخت سوئد در حال بوسیدن پرچم اسرائیل با گستاخی تمام نسخه‌ای از قرآن کریم را لگدکوب کرد.


یک روز پیش از آن مومیکا اعلام کرده بود: فردا پرچم اسرائیل را برافراشته، با اسرائیل اعلام همبستگی خواهم کرد و قرآن و پرچم فلسطین را در استکهلم به آتش خواهم کشید.

مومیکا طی ماه‌های اخیر چندین بار اقدام به قرآن‌سوزی کرد و واکنش‌های زیادی را در جهان برانگیخت. او در ۲۸ ژوئن و در روز عید قربان در مقابل مسجد اصلی استکهلم این اقدام خصمانه را با مجوز پلیس انجام داد.

دولت عراق پیش‌تر از مقامات سوئدی خواست تا این مهاجر عراقی‌الاصل را که چنین جنایاتی انجام می‌دهد، برای محاکمه تحویل این کشور دهند‌. اقدامات جنایتکارانه او در هتک حرمت مقدسات اسلام باعث خشم عراقی‌ها شده و آن‌ها را چندمین بار برای اعتراض به مقابل سفارت سوئد در بغداد کشانده است.

این مهاجر عراقی که به دست داشتن در پرونده‌های دیگر هم متهم است، جنایت قرآن‌سوزی را در مقابل سفارت‌خانه‌های کشورهای اسلامی از جمله عراق، ایران، ترکیه و مصر تکرار کرد و موجب اعلام انزجار کشورهای اسلامی و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی شد.

دولت و مقامات سوئدی نیز که چندین بار مدعی بررسی حقوقی و سیاسی این اقدامات در کشورشان شده‌اند، در عمل به حمایت از جنایات علیه اسلام و تحریک احساسات مسلمانان جهان ادامه می‌دهند.

مرداد ماه امسال وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای مستندات وابستگی سلوان مومیکا به رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

 در ادامه ویدئوی این هتاک قرآن‌ستیز را مشاهده می‌کنید که با در دست داشتن پرچم رژیم جعلی اسرائیل از صهیونیست‌های کودک‌کش دفاع می‌کند.

 

 
 
انتهای پیام
captcha