برگزاری دوره آموزشی سراسری «ماه» در اردبیل
کد خبر: 4185226
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

برگزاری دوره آموزشی سراسری «ماه» در اردبیل

دوره آموزشی «ماه» با محوریت معرفت و مهارت‌افزایی هیئات، تشکل‌های دینی، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد استان اردبیل در مجموعه فرهنگی صالحین سپاه اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی سراسری «ماه» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، دوره آموزشی «ماه» با محوریت معرفت و مهارت‌افزایی هیئات، تشکل‌های دینی، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد استان اردبیل در مجموعه فرهنگی صالحین سپاه اردبیل در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام مجید باباخانی، رئیس تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، دهم آذر ماه در جمع مخاطبین این دوره آموزشی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره‌های تقویت کیفی و کمی مجچموعه و تشکل‌هایی است که فراتر از مناسک مذهبی فعالیت کرده و در حال ارائه خدمات به مردم هستند، افزود: استان اردبیل دومین استان برای برگزاری دوره توانمندسازی و مهارت افزایی هیئت‌های مذهبی، سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در کشور است که با همکاری شایسته اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی از فعالیت ۹۳ هزار هیئت مذهبی در کشور خبر داد و افزود: در سراسر کشور تعداد ۹۳ هزار هیئت مذهبی با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند که برگزاری این دوره‌های آموزشی باعث می‌شود که هیئت‌ها برای مبارزه تمدنی با دشمن آماده شده و به ابزار رسانه و روش صحیح ارتباط با نوجوانان مجهز شوند.

باباخانی افزود: ایجاد زمینه و فراهم سازی امکانات و محتوای آموزشی برای بهره مندی بیش از پیش از ظرفیت بانوان در هیئات‌های مذهبی از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزشی مهارت افزایی هیئات مذهبی است که در این دوره آموزشی اساتید طراز اول کشوری به این امر می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha