تدفین پیکر شهید گمنام در اسدآباد با تأخیر انجام می‌شود
کد خبر: 4187998
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷

تدفین پیکر شهید گمنام در اسدآباد با تأخیر انجام می‌شود

مدیر اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه پیکر شهید گمنام مربوط به اسدآباد به تهران بازگردانده می‌شود تا آزمايش DNA او دوباره تکرار شود، گفت: تدفین پیکر این شهید با چند روز تأخیر انجام خواهد شد.

هادی آزادی، مدیر اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، هادی آزادی، مدیر اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه پیکر شهید گمنام مربوط به اسدآباد به تهران بازگردانده می‌شود تا آزمايش DNA او دوباره تکرار شود، گفت: تدفین پیکر این شهید با چند روز تأخیر انجام خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع شهید گمنام در شهر اسدآباد از 24 آذرماه در خیابان 15 خرداد، مسجد حضرت فاطمه(س) انجام و به قوت خود باقی است و پیکر مطهرش روز شنبه تا پایان شب براساس برنامه‌های پیش‌بینی شده که قبلاً اطلاع‌رسانی شده به برخی مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و روستاها منتقل و مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار خواهد گرفت.

 آزادی گفت: تنها مراسم تشییع و تدفین شهید که قرار بود در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) انجام شود، با تأخیر و به روز دیگر موکول خواهد شد.

انتهای پیام
captcha