ایده‌پردازی از مهم‌ترین جنبه‌های روایتگری فعالیت‌های دینی است
کد خبر: 4190707
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

ایده‌پردازی از مهم‌ترین جنبه‌های روایتگری فعالیت‌های دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ایده‌پردازی مهم‌ترین جنبه روایتگری فعالیت‌ها و تشکل‌های دینی است، گفت: دشمن با بمباران شدید رسانه‌ای قصد دارد ناامیدی را به جامعه منتقل کند چراکه امید موتور محرک هر جامعه است.

حجت الاسلام مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان امروز، 9 دی‌ماه در سلسله نشست‌های تبیینی و ایده‌پردازی در راستای برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای حبیب که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» سال ۹۹ پس از حادثه کرونا با استقبال تشکل‌های دینی در گیلان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی همواره دغدغه‌مند روایتگری و تبلیغ معارف اسلامی بوده است، افزود: در جنگ غزه، جبهه حق توانسته در جنگ رسانه‌ای و روایتگری بر جبهه باطل غلبه پیدا کند و رژیم جعلی صهیونیستی را در دنیا مفتضح نماید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برای رسیدن به قله، قدرت روایتگری جبهه حق لازم است، افزود: هیئات مذهبی و مجموعه‌های دینی نباید به سبک قدیمی خود باقی بمانند و باید روایتگر معارف اهل‌بیت(ع) باشند و پیشتازی کنند، به عبارتی برای تعظیم شعائر الهی در بخش مربوط به رسانه باید تبلیغات اثرگذار داشته باشند.

مهدوی با اشاره به اینکه روایتگری راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین از مهم‌ترین کارهای رسانه‌ای جبهه حق است که باید بیشتر جدی گرفته شود، گفت: جریان رسانه‌ای حاکم بر دنیا هنوز اجازه نداده عظمت راهپیمایی اربعین به صورت کامل نمایش داده شود، اگر مستضعفین عالم با امام حسین(ع) بیشتر آشنا شوند بساط استکبار جمع می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن با بمباران شدید رسانه‌ای قصد دارد ناامیدی را به جامعه منتقل کند چراکه امید موتور محرک هر جامعه است، اظهار کرد: ایده‌پردازی از مهم‌ترین جنبه‌های روایتگری فعالیت‌ها و تشکل‌های دینی است، باید به نکات مثبت و موضوعاتی که در هیئات مذهبی کمتر به آن‌ها اشاره می‌شود بیشتر پرداخت؛ به زودی دوره‌های آموزشی تدوین و سوژه‌یابی ویژه چهارمین جشنواره رسانه‌ای حبیب برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha