آرمان شهدا رسیدن به تمدن اسلامی بود
کد خبر: 4192982
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین:

آرمان شهدا رسیدن به تمدن اسلامی بود

سردار فضل‌الله کفیل گفت: شهدای ما در وصیتنامه‌هایشان آرمان‌های خود را شرح داده‌اند که آرمان آنها رسیدن به تمدن اسلامی است.

سردار فضل الله کفیل، مسئول شورای راهبردی بسیج کشوربه گزارش ایکنا ایلام، سردار فضل‌الله کفیل، مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز سه‌شنبه، 19 دی‌ماه در یادواره شهید «ایرج میرابی‌زاده»، شهید شاخص کارمندی کشور اظهار کرد: شهدای ما در وصیتنامه‌هایشان آرمان‌های خود را شرح داده‌اند که آرمان آنها رسیدن به تمدن اسلامی است.

وی ادامه داد: شهدا جان خود را فدای آرمان‌های خود کردند و ما باید از خود بپرسیم که آن آرمان‌ها چه بودند که بهترین سرمایه انسان را فدای آن کردند و برای پاسخ به این پرسش بهترین منبع وصیتنامه شهدا است.

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین ضمن گرامیداشت یاد شهیدالقدس حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: شهید سلیمانی در پاسخ به این پرسش می‌گوید که می‌خواهم جان خود را فدای حرم بکنم و امروز مهم‌ترین حرم، جمهوری اسلامی است.

کفیل با اشاره به وصیتنامه‌های به جا مانده از شهدای ایران، ادامه داد: در این وصیتنامه‌ها، آرمان‌هایی چون فدای جان برای اسلام، فدای جان برای حجاب، برای حفظ نظام اسلامی جهت خدمت به مردم، برای امام(ره) و... از سوی شهدا مطرح شده است که پاسخ بسیاری از سؤالات امروز ما در همین وصیتنامه‌هاست.

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده است، اگر شهدا نبودند خبری از نظام اسلامی نبود و این یعنی ثمره خون شهدا این نظام اسلامی است که محور آمال و آرزوهای شهدا است.

سردار کفیل افزود: ایجاد انقلاب اسلامی، استقرار جمهوری اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، ایجاد جامعه اسلامی و در نهایت رسیدن به تمدن اسلامی آرمان شهدا بوده و هست که ما امروز دو مرحله از آن را طی کرده‌ایم و تلاش داریم سه مرحله دیگر را نیز پشت سر بگذاریم.

وی در تشریح مرحله دولت اسلامی گفت: کارمندان و مدیران دستگاه‌های دیوانی باید به شاخصه‌های دولت اسلامی بپردازیم و تا رسیدن به تحقق یک دولت اسلامی فاصله داریم چرا که برای جبران این فاصله و اجرایی کردن شاخصه‌های دولت اسلامی نیاز به اقدام و عمل داریم.
 
مسئول شورای راهبردی بسیج کشور خدمتگزاری به مردم را از شاخصه‌های مهم دولت اسلامی دانست و گفت: تواضع در مقابل مردم، کارگشایی و رفع مشکلات مردم، خوشبین نگه داشتن مردم با خدمت صادقانه و خدمتگزاری به معنای واقعی کلمه از شاخصه‌های دولت اسلامی است که انتظار داریم در نهادها و دستگاه‌های اجرایی و دیوانسالاری ما نهادینه شود.

سردار کفیل ضمن گرامیداشت یاد 15 هزار شهید کارمند و شهید ایرج میرابی‌زاده که به عنوان شهید شاخص کارمندان سال 1402 انتخاب شده است، اظهار کرد: همه شهدای ما شاخص هستند و مقاومت و ایستادگی و استقلال امروز ما مرهون ایثارگری و فداکاری آنهاست و انتخاب شهدای شاخص تنها به عنوان نمونه و یک یادآوری برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است.

انتهای پیام
captcha