امر به معروف و نهی از منکر نیازمند هم‌افزایی و هم‌گرایی جامعه است
کد خبر: 4193001
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند هم‌افزایی و هم‌گرایی جامعه است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیاز به هم‌افزایی و همگرایی دارد، گفت: باید با همراهی و کمک یکدیگر این فریضه در جامعه اقامه شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا به نقل از معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، روز گذشته، 18 دی‌ماه در نشست دبیر امر به معروف و نهی از منکر کشور با مدیران استانی، اظهار کرد: حوزه امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و نیاز به تبادل نظر دارد.
 
وی با بیان اینکه آسیب‌شناسی دست‌اندرکاران امر به معروف و نهی ازمنکر و جامعه هدف در بخش‌های دولتی و مردمی ضرورت دارد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه حکومت نسبت به مردم و وظیفه مردم نسبت به حکومت است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: باید با علت‌های منکرزا مبارزه کنیم نه فقط با معلول‌ها؛ یعنی با سرچشمه‌هایی که فساد ایجاد می‌کند، چرا که اغلب برطرف کردن یک منکر منجر به پیشگیری از هزاران منکر جزئی می‌شود.
 
وی با اشاره به اهمیت امنیت آمران به معروف، افزود: آمران مردمی و آمران در شورای امر به معروف باید از امنیت کامل برخوردار باشند و جهت‌گیری این ستاد به سمت نیروهای جهادی  و مردمی امر به معروف، اقدام خوبی است. 
 
لائینی با بیان اینکه فعالیت ۲ هزار و ۷۰۰ گروه مردمی امر به معروف و نهی از منکر در استان مایه افتخار است، گفت: تعداد قابل توجهی از این گروه امر به معروف، طلاب و روحانیون تبلیغی هستند که بدون مزد و مواجب فقط  به عشق دین و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در این عرصه فعالیت می‌کنند. لذا باید با حمایت مادی و معنوی به آنان دلگرمی دهیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر نیاز به هم‌افزایی و همگرایی دارد، لذا باید کاری کنیم تا با کمک یکدیگر این فریضه در جامعه اقامه شود و باید وظیفه خودمان را بشناسیم و به آن عمل کنیم.
 
وی با بیان اینکه ان‌شالله بتوانیم کاری کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان با اقتدار بایستد، گفت: باید به سمت ایران قوی از نظر مادی و معنوی حرکت کنیم.

 

انتهای پیام
captcha