راه‌یابی دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری به مرحله نهایی المپیاد فیلم‌سازی ایران
کد خبر: 4193273
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

راه‌یابی دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری به مرحله نهایی المپیاد فیلم‌سازی ایران

دانش‌آموز هنرمند چهارمحال و بختیاری با پشت سر گذاشتن بیش از یک هزار و 200 شرکت‌کننده در هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران به بخش نهایی این رویداد راه یافت.

المپیاد فیلمسازی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، اعضای هیئت انتخاب هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران پس از ارزیابی یک هزار و 260 اثر ارسالی به دبیرخانه این رویداد فرهنگی هنری، اسامی 31 پذیرفته‌شده نهایی برای حضور در این المپیاد را اعلام کرد که در این میان نام «نرگس حیدری سورشجانی» از نوجوانان چهارمحال و بختیاری هم دیده می‌شود.

حیدری سورشجانی که با ایده «مَه و مِه» در المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران شرکت کرده است به همراه 11 نفر نوجوان هنرمند راه‌یافته به بخش طراحی داستان، فعالیت در حوزه سینما را تجربه می‌کند.

ایده فیلم کوتاه «مَه و مِه» دارای موضوعی اجتماعی است که با محوریت دفاع مقدس، برشی کوتاه از زندگی یک جانباز و سوءتفاهمی‌هایی را که دیگران در پذیرش شرایط او دارند، روایت می‌کند.

هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با محوریت محرومیت‌زدایی فرهنگی، تربیت نسل فیلم‌ساز آگاه، تربیت نسل فیلم‌ساز پیش‌رو و شناسایی و توانمندسازی نوجوانان مستعد 12 تا 17 ساله در بخش‌های طراحی داستان و فیلم‌سازی شکل گرفته است.

این رویداد فرهنگی هنری با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از ۲۸ دی‌ماه تا دوم بهمن‌ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha