فراخوان همایش ملی جامع «گردشگری سلامت» اعلام شد
کد خبر: 4193777
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

فراخوان همایش ملی جامع «گردشگری سلامت» اعلام شد

دبیرخانه همایش ملی جامع گردشگری سلامت(گردشگری پزشکی و تندرستی) فراخوان مقالات این همایش را اعلام کرد.

فراخوان همایش ملی جامع گردشگری سلامت اعلام شدبه گزارش ایکنا، فراخوان مقالات همایش ملی جامع گردشگری سلامت(گردشگری پزشکی و تندرستی) اعلام شد. این همایش به همراه نمایشگاه جانبی و نشست‌ نمایندگان استانی گردشگری سلامت دوم تا چهارم اسفند سال جاری در سالن همایش‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود و مقالات برتر در مجلات علمی منتشر خواهد شد.

محورهای پژوهشی همایش شامل؛ «گردشگری سلامت و جاذبه‌ها»، «گردشگری سلامت و حمل و نقل»، «گردشگری سلامت، اقامت و هتلداری»، «گردشگری سلامت و بازاریابی»، «گردشگری سلامت و مراکز پذیرایی غذا و نوشابه»، «خدمات اختصاصی در گردشگری سلامت»، «گردشگری سلامت و توسعه پایدار»، «گردشگری سلامت و توسعه کارآفرینی»، «خط‌مش‌گذاری، برنامه‌ریزی و راهکارهای پیش‌روی گردشگری سلامت»، «بازاریابی و برندسازی مقاصد گردشگری سلامت و طب ایرانی»، «تحلیل گردشگری سلامت در پساکرونا» و سایر موضوعات مرتبط با خدمات جامع گردشگری سلامت است.

مهلت ارسال آثار تا 20 بهمن ماه و مهلت ثبت‌نام تا 25 بهمن ماه سال جاری اعلام شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال مقاله و ثبت‌نام می‌توانند به سایت همایش به نشانی https://ncht.wtiau.ac.ir/ مراجعه کنند.

فراخوان همایش ملی جامع گردشگری سلامت اعلام شد

انتهای پیام
captcha