مسجد خاتم‌الانبیا(ص) واوان؛ میزبان محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر
کد خبر: 4194428
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

مسجد خاتم‌الانبیا(ص) واوان؛ میزبان محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر

محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر(منادی) فردا پنجشنبه 28 دی‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور قاریان، حافظان و عاشقان ساحت مقدس قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سی‌اُمین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر(منادی) پنجشنبه 28 دی‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور قاریان، حافظان و عاشقان ساحت مقدس قرآن برگزار می‌شود.

این محفل قرآنی با حضور اساتید و قاریان ممتاز و بین‌المللی ازجمله احمد ابوالقاسمی، ولی‌الله پوراحمدی، حبیب‌الله پوراحمدی، محمد کاظمی، وحید خزایی و حمید قربانی به میزبانی مسجد حضرت خاتم‌الانبیا(ص) واوان به نشانی اسلامشهر، شهرک واوان، میدان امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

این محفل قرآنی با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نسب، امام جمعه شهر واوان، مدیران و مسئولان شهری و جمعی از چهره‌‌ها، اساتید،‌ نخبگان و جامعه قرآنی این شهرستان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مجمع قرآنیان اسلامشهر، مجمعی مردم‌نهاد است و از سوی جمعی از قرآنیان این منطقه پایه‌گذاری شده است. اکنون فعالیت‌های قرآنی این مجمع در قالب برپایی محافل ماهیانه انس با قرآن است و در آینده این فعالیت‌ها در راستای گسترش فرهنگ قرآنی توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha