تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر در همدان
کد خبر: 4195213
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر در همدان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان از برگزاری اولین آیین تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و گفت: در این همایش از ۳۰۰ فعال حوزه امر به معروف تجلیل می‌شود.

میثم صابریون دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدانمیثم صابریون، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: اولین آیین تجلیل از فعالان و کنشگران عرصه‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان، چهارم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد استان، مسئولان، مدیران، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان و فعالان مردمی این عرصه برگزار می‌شود که در این آیین از ۳۰۰ فعال امر به معروف تجلیل می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان تجلیل و حمایت از گروه‌های مردم‌نهاد را از اهداف و وظایف ستاد امربه معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه رسالت ستاد بسترسازی، تسهیل‌گری، پشتیبانی و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه است، بنابراین تجلیل و تقدیر از پیشتازان، فعالان و کنشگران این عرصه را وظیفه ستاد می‌دانیم.

انتهای پیام
captcha