آغاز دور مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن الجزایر
کد خبر: 4195426
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

آغاز دور مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن الجزایر

مرحله مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم جایزه الجزایر با نظارت وزارت امور دینی و اوقاف این کشور در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا به نقل از الشروق، مرحله مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن حفظ و قرائت قرآن جایزه الجزایر از روز یکشنبه، 1 بهمن آغاز شده و تا امروز، 3 بهمن ادامه دارد.

این رقابت‌ها با نظارت یوسف بلمهدی، وزیر امور دینی و اوقاف الجزایز در مقر این وزارتخانه و از طریق فناوری ویدئوکنفرانس به شکل مجازی و برخط با مشارکت متسابقاتی از کشورهای شرکت‌کننده در حال برگزاری است و هیئت داوران این دور از رقابت‌ها را 4 داور از الجزایر(2 نفر)، فلسطین و روسیه تشکیل می‌دهند.

این وزارتخانه در بیانیه خود خاطرنشان کرد که این رقابت‌ها به انتخاب 20 شرکت‌کننده از کشورهای مختلف منجر خواهد شد که برای شرکت در نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن جایزه الجزایر به صورت حضوری به این کشور دعوت خواهند شد و در ایام سالروز واقعه معراج نبی اکرم(ص) زیر نظر عبدالمجید تبونه، رئیس جمهور الجزایر با هم رقابت خواهند کرد.

این وزارتخانه در ادامه از تلاش‌های الجزایر برای خدمت به آرمان فلسطین و و نیز قرآن کریم قدردانی کرد و یادآور شد که الجزایر همیشه در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده و این به برکت تلاش کسانی است که عهده‌دار مسئولیت آموزش قرآن در مؤسسات قرآنی بوده‌اند.

آغاز دور مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن الجزایر

انتهای پیام
captcha