حضور گسترده در انتخابات حق قانونی و تکلیف انقلابی هر ایرانی است
کد خبر: 4195728
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

حضور گسترده در انتخابات حق قانونی و تکلیف انقلابی هر ایرانی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: حضور گسترده در انتخابات حق قانونی و تکلیف انقلابی هر ایرانی به‌شمار می‌رود که باید با حضور گسترده در این حماسه ملی راه شهدا را ادامه دهند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، در یادواره شهدای روستای ده پایین و اولین شهید امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تربت‌ حیدریه که شامگاه سوم بهمن‌ماه در حسینیه ابوالفضلی این روستا برگزار شد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات یکی از وجوه جهاد سیاسی است.

وی حضور در انتخابات را نمایانگر اقتدار در عرصه ملی و بین‌المللی دانست و افزود: جهاد در تمام عرصه‌ها لازم و ضروری است؛ لذا انتخابات نیز یکی از مهم‌ترین حماسه‌های ملی به‌شمار می‌رود و جهاد در این میدان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است. قهرکردن از صندوق رأی و بی‌تفاوتی معنا ندارد چرا که انتخابات نمایانگر اقتدار ما در عرصه ملی و بین‌المللی است.

یوسفعلی‌زاده بیان کرد: دشمنان نظام مقدس اسلامی که قصد بی اعتمادکردن ملت ایران نسبت به عملکرد دولت جمهوری اسلامی را دارند و علیه ملت عربده‌کشی می‌کنند، تلاش خود را می‌کنند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند چرا که می‌دانند برای پیروزی و استمرار این انقلاب و نظام خون‌های زیادی ریخته شده و سیره عملی شهدا نیز همین بوده که انقلاب و نظام تا رسیدن به قله مانا، بماند و انتخابات نیز رسیدن به پیروزی و ماندگاری نظام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: ایران زمانی آزاد و مستقل است که دست به زانوی آحاد ملت بگیرد و بر توانمندی خود تکیه و کشور را از درون، مقاوم کند.

وی با بیان این مطلب که دشمنان نظام اسلامی سیاه‌نمایی در خصوص عملکرد دولت را در اولویت فتنه خود قرار داده‌اند افزود: آنها سعی می‌کنند با دروغ و عوام‌فریبی مشکلات را بزرگ و عملکرد دولت را ضعیف جلوه دهند. از ضعف‌ها برای تحقیرکردن دولت و بی‌اعتماد کردن ملت نسبت به دولت استفاده می‌کنند. در این میان باید به حرمت خون شهدایی که برای این نظام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند، روزهای انقلاب، تکالیف انقلابی و مسئولیت‌های بزرگ را یادآوری و آن‌را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

پاسدار و جانباز سرافراز سپاه اسلام حاج‌محمد بایزدی، چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن و همچنین در دوران بازنشستگی یکی از افراد مؤثر و تأثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی شهرستان تربت‌حیدریه بود که در ۱۹ دی‌ماه سال ۱۴۰۰ حین نجات جان یک نفر در حادثه آتش‌سوزی جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد. پیکر وی سوم بهمن همان سال در خاک آرام گرفت.

انتهای پیام
captcha