جلسه آموزش قرآن در زورخانه + عکس و فیلم
کد خبر: 4196335
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

جلسه آموزش قرآن در زورخانه + عکس و فیلم

جلسه آموزش قرآن کریم جواد پناهی، مدرس و قاری قرآن شامگاه شنبه هفتم بهمن‌ماه در یکی از زورخانه‌های شهر مشهد و با حضور پرشور علاقه‌مندان به کلام وحی برگزار شد.

برپایی جلسه متفاوت آموزش قرآن در مشهد + عکس و فیلم

به گزارش ایکنا، جلسه هفتگی آموزش قرآن کریم جواد پناهی، قاری بین‌المللی کشورمان، با عنوان جلسه آموزش محبان عترت(ع) از سال 1361 در شهر مشهد راه‌اندازی شده است.

این جلسه آموزش قرآن به همت معلمان یکی از مناطق مشهد راه‌اندازی شده و از همان ابتدا جواد پناهی، مباحث آموزشی را در آن مطرح می‌کند. این جلسه شب گذشته هفتم بهمن‌ماه یکی از پرشورترین جلسات خود در طول 41 سال فعالیت را شاهد بود.

شامگاه یکشنبه هفتم بهمن‌ماه به پیشنهاد یکی از اعضای جلسه که از ورزشکاران باستانی‌کار است، گود زورخانه شهید احمدی مشهد، میزبان علاقه‌مندان به قرآن کریم بود. جلسه‌ای که با حضور پرشور ورزشکارانِ باستانی‌کار، پهلوانان، قاریان و حافظان قرآن کریم برگزار شد و حدود شش ساعت به طول انجامید.

این جلسه که یکی از قدیمی‌ترین جلسات آموزش قرآن کریم کشور است و شب‌های یکشنبه و به صورت چرخشی در مناطق مختلف مشهد برگزار می‌شود. برپایی این جلسه در زورخانه شهید احمدی باعث شد تا فضای متفاوتی که تا کنون کمتر دیده شده بود، شاهد باشیم.

سمیه عیادی

در ادامه تصاویری از این جلسه بارگذاری شده است.

 
انتهای پیام
captcha