طرح حفظ موضوعی قرآن در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4196823
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

طرح حفظ موضوعی قرآن در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود

طرح حفظ موضوعی قرآن کریم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه البرز با بهره‌گیری از ظرفیت حفاظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برخی از برنامه‌های قرآنی این اداره ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از طرح‌های اصولی برای حفظ قرآن کریم که با توجه به ارتباط متن قرآن و فهم معانی قرآنی، حفظ را کاربردی می‌کند طرح حفظ موضوعی قرآن است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با محوریت آیات کاربردی قرآن متناسب با مقتضیات روز جامعه اجرا می‌شود، گفت: با اجرای این طرح کسانی که توان حفظ ترتیبی قرآن کریم را ندارند می‌توانند قرآن را حفظ کنند.

این مسئول افزود: امسال به‌دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز یکی از برنامه‌های قرآنی کاربردی در نظر گرفته شده اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن در بقاع متبرکه است که با همکاری تبلیغات اسلامی در استان است.

اشرفی با تأکید بر اینکه از ظرفیت بقاع متبرکه برای اجرای این طرح در استان به‌صورت جدی استفاده می‌کنیم و برای اجرای درست آن از حافظان استانی بهره می‌گیریم، گفت: با برگزاری چنین طرح‌هایی به دنبال توسعه جریان حفظ قرآن هستیم.

انتهای پیام
captcha