دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «میزبان قراملکی» و «ظریفی نوجه ده»
کد خبر: 4196879
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «میزبان قراملکی» و «ظریفی نوجه ده»

شهردار تبریز به همراه سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده شهیدان والامقام «محمدحسین میزبان قراملکی» و «علیرضا ظریفی نوجه ده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، 10 بهمن‌ماه، به همراه حجت‌الاسلام رسول برگی، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان «محمدحسین میزبان قراملکی» و «علیرضا ظریفی نوجه ده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، با اشاره به جایگاه والای خانواده معظم شهدا در جامعه اسلامی اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را برای معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامیداشت مقام شامخ خانواده معظم شهیدان به‌کار گیرد.

وی شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

هوشیار افزود: امنیت فعلی کشورمان مدیون خون پاک شهدا و جانبازان و ایثارگرانی است که با از خود گذشتگی موجب حفظ امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور شده و از خانواده و عزیزان خود دست کشیده و مسیر شهادت را برگزیدند و آسمانی شدند.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.  

شهردار تبریز اظهار کرد: یقین داریم به برکت خون پربرکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می‌توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام محمدحسین میزبان قراملکی و علیرضا ظریفی نوجه ده قدردانی کرد.

شهید والامقام محمدحسین میزبان قراملکی متولد ۱۵ شهریور سال ۱۳۴۶ در تبریز در تاریخ بیست و یکم فروردین سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس پنج به درجه رفیع شهادت رسید. شهید والامقام علیرضا ظریفی نوجه ده متولد ۱۳ دی سال ۱۳۴۵ در تاریخ ۲۳ دی ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha