مسیر طاغوتی در ایران با پیروزی انقلاب به مسیر الهی تغییر یافت
کد خبر: 4197471
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
امام جمعه ارومیه:

مسیر طاغوتی در ایران با پیروزی انقلاب به مسیر الهی تغییر یافت

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی گفت: انقلاب اسلامی سرنوشت ملت ایران را کاملاً تغییر داد و مسیر طاغوتی به مسیر الهی و حکومت الهی تغییر یافت و نباید انقلاب و علت این تحول را فراموش کرد.

سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی امروز، ۱۳ بهمن در خطبه نماز جمعه ارومیه گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و ارمغان آن برای ملت ایران عزت، آزادی و استقلال است، در زمان طاغوت کشور ایران استقلال سیاسی و استقلال نظامی نداشت.

وی بیان کرد: مستشاران نظامی بیگانه در کشور ما بیشتر از کل ارتش ایران حقوق دریافت می کردند و هیچ ارزشی برای حکومت نیز قایل نبودند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای حاکمیت اسلام قیام کردند اظهار کرد: قیام مردم و امام(ره) برای حاکمیت اسلام بود و انقلاب اسلامی در جهان سیاست تغییرات مهمی ایجاد کرد چرا که ابرقدرتها جهان را به ۲ قسمت تقسیم کرده بودند و کسی جرات تخطی از این موارد را نداشت، اما انقلاب اسلامی به هردوی آنها پشت کرد و این معادله را تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروز آمریکا در برابر ایران اسلامی مستأصل است و این اوج مردانگی است و این مردانگی و اقتدار هزینه دارد ولی کشور ما به سمت پیروزی نهایی در حرکت است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با ورود امام(ره) به کشور به اوج رسید و حماسه ۲۲ بهمن محقق شد و این ایام را باید زنده نگه داشت و به نسل‌های بعدی منتقل کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: انقلاب اسلامی سرنوشت ملت ایران را کاملاً تغییر داد و مسیر طاغوتی به مسیر الهی و حکومت الهی تغییر یافت و نباید انقلاب و علت این تحول را فراموش کرد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی اتفاقی عادی نیست و امسال هم در راستای گرامیداشت این رویداد عظیم پر شورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
captcha