درمانگاه خیریه مادر در شهر ایوان افتتاح شد
کد خبر: 4198857
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
همزمان با دهه فجر

درمانگاه خیریه مادر در شهر ایوان افتتاح شد

درمانگاه خیریه مادر شهر ایوان با اعتبار 150 میلیارد ریال همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار ایلام به بهره‌برداری رسید.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، درمانگاه خیریه مادر شهر ایوان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، صبح امروز، 20 بهمن‌ماه همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار ایلام به بهره‌برداری رسید.

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در جریان این مراسم گفت: این درمانگاه که امروز به بهره‌برداری رسید در راستای حقوق شهروندی بود که از موسسات خیریه قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه آنچه که در دولت سیزدهم  به آن توجه ویژه شد جوانی جمعیت و سلامت خانواده‌هاست، افزود: همه مدیران در  ایجاد مهد کودک، اتاق مادر در ادارات و اعطای مرخصی زایمان اهتمام داشته باشند، چراکه این قانون است و باید اجرا شود.

کلنگ‌زنی این پروژه سال ۱۳۹۴ با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و با ۹۷۰ متر مربع زیربنا از سوی مؤسسه خیریه فرزندان صالح و با مشارکت هدایای دفتر مقام معظم رهبری، بنیاد مستضعفان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام آغاز و امروز افتتاح شد که علاوه بر تیم‌های مراقب سلامت و ماما، پنح واحد دندانپزشکی در این کلینیک فعال می‌شود.

انتهای پیام
captcha