انتخابات رکن اصلی نظام است
کد خبر: 4201982
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
مدیرعامل شرکت گاز البرز:

انتخابات رکن اصلی نظام است

کامران ایمانی‌‌فولادی گفت: انتخابات رکن اصلی نظام است و اگر این حماسه کمرنگ شود دشمن حریص می‌شود و بر توطئه‌های خود می‌افزاید.

انتخابات

کامران ایمانی‌‌فولادی، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه مسئله مهم این روزهای کشور انتخابات ۱۱ اسفندماه است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت خود تأکید کرده‌اند چون تنها از این طریق افراد اصلح و توانمند وارد خانه ملت و مجلس خبرگان می‌شوند.

وی افزود: انتخابات رکن اصلی نظام است و اگر این حماسه کم‌رنگ شود دشمن حریص می‌شود و بر توطئه‌های خود می‌افزاید. بنابراین، باید با شرکت در انتخابات مانع تحقق اهداف کسانی شویم که بیش از ۴۰ سال است در مسیر استقلال، توسعه و پیشرفت ایران سنگ‌اندازی می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به تأکیدات معظم‌له بر برگزاری انتخابات پرشور، کارکنان دولت به‌عنوان کارگزارن نظام وظیفه دارند تا تنور انتخابات را گرم نگه داشته و فضای مناسب برای حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

ایمانی‌‌فولادی تأکید کرد: در این برهه تاریخی نیز ضروری است که مردم با تأسی از پیام شهدا که تبعیت از امام و رهبری بود، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و یک مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان در این فکر هستند که با عدم حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و ناامیدی ملت، از فرصت ناامن کردن کشور بهره ببرند، گفت: مردم آگاه و بصیر با حضور در انتخابات و گزینش افراد انقلابی و مقتدر این نقشه شوم را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha