برگزاری مسابقه کتابخوانی «او خواهد آمد»
کد خبر: 4202193
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

برگزاری مسابقه کتابخوانی «او خواهد آمد»

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان درصدد ایجاد فضایی است تا دانشجویان در آن فضا بتوانند شناخت بهتری نسبت به امامت و به خصوص حضرت حجت پیدا کنند و مسابقه کتابخوانی «او خواهد آمد» در همین راستا برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه او خواهد آمدرسول خداوردی‌وند کشتیبان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی درصدد ایجاد فضایی است تا دانشجویان در آن فضا بتوانند شناخت بهتری نسبت به امامت و به خصوص حضرت مهدی (عج) پیدا کنند و مسابقه کتابخوانی «او خواهد آمد» در همین راستا برگزار می‌شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ مهدوی با رویکرد معرفتی، گسترش کتابخوانی و تقویت روحیه خودباوری و نشاط در جامعه از مهمترین اهداف این مسابقه است و به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد و زمان ارسال پاسخنامه 6 تا 15 اسفندماه در نظر گرفته شده است.

خداوردی‌وند بیان کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال پاسخنامه در پیام رسان ایتا با آقای طاها نوری، دبیر کانون قرآن و عترت دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه با شماره تماس ۰۹۳۹۵۲۴۸۸۰۶ و در پیام رسان ایتا @Taha_Nouri_1402 در ارتباط باشند.

وی بیان کرد: برگزیدگان و جوایز در کانال ایتا کانون قرآن و عترت دانشکده شهید قاضی طباطبایی: https://eitaa.com/Quran_Atrat_afoacir اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha