هنر و رسانه ابزار تهاجم فرهنگی صهیونیست‌هاست
کد خبر: 4203588
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
رئیس جهاددانشگاهی قم:

هنر و رسانه ابزار تهاجم فرهنگی صهیونیست‌هاست

حیاتی گفت: یکی از عناصر شیطان در آخر‌الزمان دجال است، دجال یک جریان تهاجم فرهنگی است یعنی توسط صهیونیست‌ها مدیریت می‌شود که وسیله و ابزار آن‌ها هنر و رسانه است.

دکتر حیاتی رییس جهاددانشگاهی قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی استان قم در گردهمایی بزرگ سالیانه کانون خیریه دانشجویی ریحانة‌النبی که روز گذشته، ۱۴ اسفندماه در دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد، بیان کرد: زمانی که امام زمان(عج) ظهور می‌کند همه نشانه‌ها و معجزات انبیا الهی را در بر دارد، هم نشانه‌های ظاهری هم نشانه‌های باطنی.

وی با اشاره به اینکه شیطان تمام فتنه‌ها را به آخرالزمان می‌کشاند، افزود: امام زمان(عج) برای جلوگیری و خنثی کردن این فتنه‌ها نیاز به معجزات تمامی انبیا دارد تا بتواند تمام فتنه‌ها را نابود کند.

حیاتی با بیان اینکه دوره آخر‌الزمان را دوره حیرت می‌گویند، در دوره حیرت خیلی‌ها به علت فتنه سقوط می‌کنند و این سقوط به سرعت اتفاق می‌افتد، گفت: یکی از عناصر شیطان در آخر‌الزمان دجال است، آنچه که مورد هجوم برای انسان‌هاست و انس را دچار غفلت می‌کند، که آوازه‌های آن شرق و غرب را در بر می‌گیرد و یهودی‌زاده است. دجال یک جریان تهاجم فرهنگی است یعنی توسط صهیونیست‌ها مدیریت می‌شود وسیله و ابزار آن‌ها هنر و رسانه است.

رئیس جهاددانشگاهی استان قم بیان کرد: اگر ما بخواهیم از این دوران به موفقیت عبور کنیم باید امام زمان(عج) را نصرت دهیم، در آخرالزمان حکمت خیلی از کار‌ها مشخص نیست و نیازمند صبر است تا با مطالعه بیشتر و رفع شبهات ان‌شاءالله بتوانیم از این دوره رد بشویم.

انتهای پیام
captcha