امر به معروف هوشمندانه شود
کد خبر: 4205613
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
امام جمعه سمنان:

امر به معروف هوشمندانه شود

امام جمعه سمنان در خصوص بروز برخی حواشی در امر به معروف در کشور گفت: امر به معروف باید هوشمندانه باشد تا مورد سو استفاده رسانه‌های خارجی و بیگانه قرار نگیرد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان امروز، 25 اسفند در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ سمنان در مصلای این شهر، با اشاره به فرارسیدن ایام بهار، گفت: این روزها استان سمنان میزبان خیل زائران رضوی و مسافران نوروزی است که باید خدمت‌رسانی به این افراد تقویت شود. وسایل مورد نیاز مسافران به خصوص سوخت، نان، دارو و خدماتی مانند اسکان، درمان  تقویت شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه ستاد سفرهای نوروزی در شهرهای استان مکان‌هایی را در نظر بگیرند تا مسافرانی که روزه نیستند بتوانند اسکان پیدا کرده و در کنار حفظ حرمت ماه رمضان از خدمات نیز بهره‌مند شوند، افزود: خانواده‌ها دید و بازدیدهای نوروزی را به بعد از ساعت افطار موکول کنند تا حرمت ماه رمضان بیش از پیش حفظ شود.

وی در ادامه به بروز برخی حواشی در خصوص امر به معروف در کشور اشاره کرد و افزود: امر به معروف باید هوشمندانه باشد تا مورد سوء استفاده رسانه‌های خارجی و بیگانه قرار نگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان یادآور شد: ماه رمضان و فرارسیدن بهار، فرصت خوبی برای اطعام نیازمندان و ایتام و کمک به خانواده‌های نیازمند در سراسر استان است.

انتهای پیام
captcha