ردپای رژیم صهیونیستی در همه فتنه‌های جهان دیده می‌شود
کد خبر: 4207331
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

ردپای رژیم صهیونیستی در همه فتنه‌های جهان دیده می‌شود

حجت‌الاسلام منصور امامی گفت: تردیدی وجود ندارد که ردپای رژیم صهیونیستی در همه فتنه‌های جهان دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، امروز، 8 فروردین در تجمع مردمی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نوار غزه و اعلام انزجار از سیاست‌های ضدبشری این رژیم غاصب که با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه بانوان در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد، گفت: مسلمانانی که قرآن به دست گرفته‌اند و آن‌را قرائت می‌کنند پیرامون آیه‌ای که خداوند یهود را دشمن‌ترین قوم برای اهل ایمان معرفی می‌کند، بیشتر تامل کنند و حول این محور بیاندیشند.

وی بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر شیعیان اهل بیت (ع) در ارتباط با جنایات اسرائیل علیه زنان و کودکان تاکید کرد و گفت: اگر به تاریخ بنگریم متوجه خواهیم شد حضرت علی(ع) وقتی که ضربت خوردند گفتند من توسط فرزند یهود به شهادت رسیده‌ام.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: هر زمان و نقطه‌ای از جهان فتنه‌ای را شاهد هستیم بدون‌تردید اگر بررسی کنیم رد پای یهود را نیز شاهد خواهیم دید؛ آنها بودند که رژیم جعلی صهیونیستی را خلق کرده و آن را تا مرز یک غده سرطانی پرورش دادند.

حجت‌الاسلام امامی ضمن اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) از سال 1342 خطری بزرگ با عنوان یهود و صهیونیسم بین‌الملل را به سراسر جهان گوشزد کردند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با صراحت اعلام کردند یکی از دلایل مخالفت‌شان با شاه این است که سران کشورمان دنباله‌رو اسرائیل شده بودند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) در همه اتفاقات تلخ و توطئه‌ها علیه کشورمان از جمله ریختن خون روحانیون، جشن‌های 2500 ساله شاهنشاهی، جنگ تحمیلی ایران و عراق و خیلی از موارد دیگر دست‌های پنهان رژیم صهیونیستی را می‌دیدند و تذکرهای لازم را به ملت‌های جهان از جمله ایران دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه حضرت امام(ره) به واسطه برخورداری از قدرت الهی و بصیرت نافذی که داشتند توانستند همه این دسیسه‌ها را ببینند و به موقع هشدار دهند، گفت: بزرگان و علمای دین، سیاست‌ورزان و کنشگران بزرگ سیاسی و اجتماعی سراسر جهان با الهام از حضرت امام صهیونیسم را شر مطلق می‌دانند.

حجت‌الاسلام امامی بر لزوم بیدار شدن وجدان بشری در برهه کنونی تاکید کرد و گفت: از نقش روباه پیر انگلیس خبیث و آمریکای جهانخوار در جنایات رژیم صهیونیستی نباید غفلت کنیم، باید همواره هوشیار بود و به سایر ملت‌ها نیز آگاهی داد تا همگان مقابل رژیم کودک‌کش و جانی ایستادگی کنند و جانب حق را بگیرند.

انتهای پیام
captcha