ضرب و شتم یک سالمند مسلمان توسط هندوهای افراطی
کد خبر: 4209762
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴

ضرب و شتم یک سالمند مسلمان توسط هندوهای افراطی

یک سالمند مسلمان در هند توسط هندوهای افراطی مورد ضرب و شتم قرارگرفت.

به گزارش ایکنا به نقل از الوطن، فعالان فضای مجازی یک کلیپ ویدئویی تکان دهنده را در شبکه‌های اجتماعی پخش کردند که نشان می‌دهد گروهی از هندوها به طرز وحشیانهای به یک مرد مسلمان مسن در خیابان حمله می‌کنند.

این کلیپ تکان دهنده 4 نفر را نشان می‌دهد که 3 نفر از آنها با گرفتن دست‌ها و پاهای این سالمند، او را نگه می‌دارند و نفر چهارم با سنگ به پای چپش می‌زند و سپس یکی از آنها با چکش به او حمله می‌کند و هم تلاش می‌کند تا در برابر مهاجمان مقاومت کند.

اکانت سازمان بین‌المللی انصار النبی در توضیح این ویدئو اعلام کرد: صحنه دلخراش حمله گروهی هندو به یک مسلمان مسن، که هموطن آن‌ها و مانند آن‌ها یک انسان است، درحالی انجام شده است که نفرت و عصبیت چشم این افراد را کور کرده است. این افراد که با این وحشیگری از یک انسان انتقام گرفتند، توسط حکومتی تغذیه شد‌ه‌اند که نژادپرستی شعار آن است و‌ مسلمانان را مورد آزار قرار می‌دهد. حکومتی که حملات به مسلمانان را قانونی کرده و آن‌ها را به شهروند درجه دو کشور تبدیل کرده است. 

 مسلمانان هند در کشور تحت حاکمیت حزب ملی‌گرای هندو به رهبری نارندرا مودی که از زمان به قدرت رسیدن در سال 2014 به تبعیض علیه اقلیت مسلمان متهم شده است، در معرض نقض جدی و آزار و اذیت قرار دارند.

تحت حکومت ملی‌گرای کنونی، خشونت‌ گروه‌های موسوم به «نگهبانان گاو» به حد انفجار رسیده است و طی سال‌های گذشته بیش از 50 نفر کشته شده‌اند که بیشتر آنها مسلمان هستند.

انتهای پیام
captcha