فراخوان دوره‌های ارتقای قاریان و دعاخوانان منتشر شد + معرفی قاریان برگزیده
کد خبر: 4210138
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

فراخوان دوره‌های ارتقای قاریان و دعاخوانان منتشر شد + معرفی قاریان برگزیده

فراخوان ثبت‌نام در «شانزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز کشور» و «هشتمین دوره ارتقای دعاخوانان ممتاز کشور» منتشر شد.

به گزارش ایکنا، دوره‌های آموزش و ارتقای قاریان و دعاخوانان ممتاز، از اقدامات شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی برگزار می‌شود.

طی سال‌های اخیر، بهره‌مندی از فضای مجازی، امکان بهره‌گیری از این دوره‌ها را برای تعداد بیشتری از نخبگان قرآنی در استان‌ها فراهم کرده است.

این دوره‌های تخصصی در سال ۱۴۰۳ در دو بخش، شامل «شانزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز کشور» و «هشتمین دوره ارتقای دعاخوانان ممتاز کشور» به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

قاریان و دعاخوانان ممتاز می‌توانند حداکثر تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن به نشانی http://quranshora.ir ثبت‌نام کنند.

اسامی برگزیدگان این دوره‌ها در سال گذشته که با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، به این شرح زیر است. 

برگزیدگان پانزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز شامل مصطفی قاسمی از مازندران، مهدی کرمی از زنجان، سیدیوسف حسینی از سمنان، مهدی تقی‌پور از قم و عرفان حسن‌زاده از آذربایجان شرقی و برگزیدگان هفتمین دوره ارتقای دعاخوانان ممتاز شامل مهدی محمدزاده از آذربایجان شرقی، صفی‌الله توفیق‌زاده از فارس و سیدمحمد قهاری از تهران است.

فراخوان ثبت نام دوره‌های ارتقاء قاریان و دعاخوانان کشور منتشر شد/ معرفی قاریان و دعاخوانان برگزیده برگزیده

انتهای پیام
captcha