اسرائیل سیلی قاطعانه‌ای از ملت ایران خورد
کد خبر: 4210421
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

اسرائیل سیلی قاطعانه‌ای از ملت ایران خورد

ماموستا مامد کلشی‌نژاد گفت: لازمه تحقق یافتن امنیت ملی همراهی مردم است به طوری که شب گذشته توانستیم سیلی محکمی به دشمن ایران و بشریت بزنیم.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام جمعه اهل سنت ارومیهماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام جمعه اهل سنت ارومیه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن ملت مظلوم فلسطین، مردم غزه و مستشاران ایرانی نشانه به بن‌بست رسیدن‌ آنها در برابر مقاومت فلسطین است.

وی با بیان اینکه با عملیات غرورآفرین «وعده صادق» دشمنان ایران و اسلام به خوبی متوجه شدند هرگز قادر نخواهند بود مقاومت را شکست دهند بنابراین با برخی اقدامات ددمنشانه درصدد هستند رعب و وحشت ایجاد کنند ولی راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه فلسطین و ملت مظلوم آن را پیروز این میدان دانست و اضافه کرد: به طور قطع پیروزی نهایی از آن مقاومت بوده و رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای پذیرفتن این حقیقت چاره‌ای ندارد.

ماموستا کلشی‌نژاد با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی بابت شهادت مستشاران جمهوری اسلامی ایران به طور قطع باید تنبیه می‌شد، گفت: دشمنان باید منتظر عواقب جنایت خود باشند و بدانند که این مبارزه تا محو کامل اسرائیل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha