حرکت در مسیر تأمین منافع ملی محوری‌ترین اصول ارتش است
کد خبر: 4210932
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
جانشین ناوگان جنوب نیروی راهبردی دریایی ارتش:

حرکت در مسیر تأمین منافع ملی محوری‌ترین اصول ارتش است

امیر دریادار دوم جلیل مقدم با اشاره به افتخارات اخیر نیروی راهبردی دریایی ارتش در صیانت از ناوگان تجاری کشورمان در آب‌های جهانی گفت: تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تأمین منافع ملی و تداوم راه شهدا از اصلی‌ترین و محوری‌ترین اصول ارتش است.

روز ارتش بندرعباس

به گزارش ایکنا، امیر دریادار دوم جلیل مقدم، جانشین ناوگان جنوب نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در جریان مراسم رژه یگان‌های ارتش در مرکز استان هرمزگان، اظهار کرد: گذری به تاریخ نشان می‌دهد که قبل از انقلاب نیز استحکام ارتش، از جوانان مسلمان و ایرانی این مملکت بوده‌ است و امام راحل با حفظ ارتش به حفظ کیان و عزت کشور کمک بزرگی کرد.

وی افزود: فتنه‌گران به دنبال انحلال ارتش بودند، اما امام راحل با دوراندیشی و تیزبینی، این نیروی مردمی را حفظ کرد و اولین ثمرات آن تصمیم الهی را نیز در دفاع مقدس دیدیم.

امیر دریادار مقدم ادامه داد: صدام از آمریکا نیز درخواست تلاش برای انحلال ارتش را برای ضربه زدن آسان‌تر به کشورمان کرده بود ولی ارتش با ایمان و اراده و با پشتوانه مردم توانست در دفاع مقدس و پس از آن بدرخشد.

جانشین ناوگان جنوب نیروی راهبردی دریایی ارتش به افتخارات اخیر این نیرو در صیانت از ناوگان تجاری کشورمان در آب‌های جهانی و ثبت رکوردهای پرشمار در این راه نیز اشاره کرد و گفت: تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تأمین منافع ملی و تداوم راه شهدا از اصلی‌ترین و محوری‌ترین اصول ارتش است.

وی از مردم هرمزگان نیز به‌عنوان پاسداران خلیج فارس و مرزهای کشور یاد کرد و از حمایت آنان در عرصه‌های گوناگون از فرزندان خودشان در نیروهای مسلح قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha